Browsing by Author "Koptíková, Aneta"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemMarketingová strategie firmy OrsayKoptíková, Aneta
- ItemMarketingová strategie firmy Orsay(Technická Univerzita v Liberci, 2012) Koptíková, Aneta; Fridrichová, LudmilaCílem této bakalářské práce je navrhnout vhodnou produktovou strategii pro firmu Orsay, prodejce dámské módy. Teoretická část je zaměřena na charakterizaci a dělení marketingové strategie, dále v této práci najdete charakterizaci marketingového mixu, SWOT analýzu a analýzu prostředí (mikroprostředí a makroprostředí). V praktické části byla nejdříve provedena analýza současné marketingové strategie firmy Orsay. Dále pro potřeby stanovení nové produktové strategie byl sestaven marketingový průzkum, který nám dal odpověď na úspěšnost současných marketingových akcí firmy Orsay z pohledu zákazníků.