Browsing by Author "Komárková, Jitka"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
- ItemMožnosti využití PPC reklamy pro firmu při uplatňování online marketinguKomárková, Jitka; Ungerman Otakar, Ing. Ph.D.; Satrapa Pavel, doc. RNDr. Ph.D. Skolitel : 54920; Mokrý Pavel, prof. Ing. Ph.D. Konzultant : 55790; Kopřiva Pavel, Bc. Konzultant2 : 65727Diplomová práce na téma Možnosti využití PPC reklamy pro firmu při uplatňování online marketingu se zabývá soudobým přístupem k segmentaci a oslovování potenciálních zákazníků prostřednictvím moderních technologií. Teoretická část práce nastiňuje vývoj marketingu v čase, porovnává jednotlivé marketingové nástroje, nabízí pohled na nejrůznější přístupy ke komunikačním strategiím s uvedením reálných příkladů a v neposlední řadě zkoumá vliv internetu na danou problematiku a lidské chování z marketingového hlediska. Praktická část navazuje úvodem do elektronického obchodování a analýzou aktuálních trendů, pokud jde o tuto formu podnikání. Pokračuje představením českých i světových zástupců a jejich specifik, podrobně se věnuje českým spotřebitelským zvyklostem a preferencím v odvětví e-commerce, interpretuje výsledky analýzy stávající situace v oblasti online marketingu a na příkladu konkrétního e-shopu přináší tipy pro účinnou PPC reklamu, založené na subjektivním zhodnocení současného stavu. Představené návrhy, které vyplývají nejen z teoretických poznatků, ale také z dat a informací, získaných z interních zdrojů, mohou posloužit případným zájemcům z řad provozovatelů e-shopu s vylepšením jejich výsledků v oblasti internetové reklamy.