Browsing by Author "Kollátorová, Naďa"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemAnalýza sortimentu ŠKODA Originální příslušenstvíKollátorová, Naďa
- ItemAnalýza sortimentu ŠKODA Originální příslušenství(Technická Univerzita v Liberci, 2013) Kollátorová, Naďa; Jáč, IvanTeoretická část práce, která je obsažena v kapitole 1, je věnována teoretickým východiskům k pojmům marketingový mix a zákazník. V této kapitole jsou podrobně představeny jednotlivé složky marketingového mixu, tedy produkt, cena, propagace, distribuce a závěr kapitoly je věnován zákazníkovi. Na kapitolu jedna volně navazuje představení společnosti ŠKODA AUTO. Je zde popsána historie společnosti, filozofie značky, plány a očekávání budoucích let a je zde také nastíněno, kdo jsou zákazníci ŠKODA a jaké příslušenství by tito zákazníci mohli vyhledávat. Další kapitoly se plně věnují sortimentu ŠKODA Originální příslušenství z hlediska šířky portfolia a cenové úrovně produktů v porovnání s ostatními značkami. Závěr diplomové práce se zabývá analýzou statistického šetření, které bylo provedeno v prodejní síti společnosti ŠKODA a několika náhodně vybraných zákazníků. Na základě výsledku dotazníku a pracovních zkušenostech získaných v oddělení PDV uvádí autorka práce několik návrhů, které by rozšířilo portfolio příslušenství, které by vedlo ke zvýšení prodeje příslušenství.