Browsing by Author "Kočová, Markéta"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemAnalýza plaveckého výkonu v závislosti na použití materiálu závodních plavekKočová, Markéta; Kuprová Klára, PhDr. Ph.D. : 58881; Kolář Milan, doc. Ing. CSc. Skolitel : 54736; Vrbík Daniel, Mgr. Ph.D. Konzultant : 63768; Touš Jan, RNDr. Ph.D. Konzultant2 : 66359Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat vliv materiálu závodních plavek na výkon sportovce. Úvodní část představuje historii plavání a je zaměřena na charakteristiku plaveckého výkonu. Následně jsou popsány jednotlivé materiály závodních plavek a značky, které je vyrábí. V hlavní části jsou prostřednictvím grafů zhodnoceny světové rekordy v několika plaveckých disciplínách a materiály plavek, ve kterých byly rekordy stanoveny. Klíčový byl pro analýzu rok 2010, kdy došlo ke změně pravidel týkajících se závodních plavek, a byl zakázán materiál polyuretan. Bakalářská práce představuje souhrn této problematiky, která je dostupná z velké většiny pouze v cizojazyčných zdrojích.
- ItemVýuka rodilých mluvčích anglického jazyka na druhém stupni základních školKočová, Markéta; Malá Marcela, PhDr. M.A., Ph.D. : 55041Diplomová práce se zabývá rodilými mluvčími anglického jazyka a jejich výukou na druhém stupni základních škol. Jejím cílem je zjistit jaké strategie učení rodilí mluvčí používají ve výuce angličtiny a zda je jejich výuka z hlediska osvojování jazyka efektivní. Teoretická část práce se věnuje vysvětlení důležité terminologie, popisu jazykových dovedností a systémů a samotné definici pojmu rodilý mluvčí. Dále charakterizuje specifické rysy jejich výuky a rozdíly mezi nimi a českými učiteli angličtiny. Praktická část je složena z dotazníkového šetření pro rodilé mluvčí, jejich české kolegy a také z pozorování vyučovacích hodin. Výsledky pozorování jsou dále porovnány s dotazníkovým šetřením a teoretickou částí. V práci bylo zjištěno, že rodilí mluvčí ve výuce vykazují jistá specifika, která se týkají zejména atmosféry ve třídě, opravování chyb, užití materiálů pro výuku a práce ve skupinách. Za předpokladu důkladné přípravy vyučovací hodiny je proces z hlediska osvojování jazyka efektivní.