Browsing by Author "Karlová, Denisa"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemHodnocení výkonnosti podniku pomoci vybraných ukazatelůKarlová, Denisa; Brabec Zdeněk, Ing. Ph.D. : 58452Hlavním tématem bakalářské práce je hodnocení výkonnosti podniku pomocí vybraných ukazatelů. Práce se dělí na tři části. V rámci první části je charakterizován pojem finanční analýza, jsou zde charakterizováni uživatelé finanční analýzy a zdroje informací pro její zpracování. V druhé části práce jsou definovány vybrané rozdílové, poměrové a absolutní ukazatele finanční analýzy. Dále jsou zde zmíněny soustavy ukazatelů. Třetí část je věnována analýze podniku MAHLE Behr Mnichovo Hradiště s.r.o. V rámci této části je charakterizován podnik včetně jeho mezinárodní obchodní činnosti a interních způsobů hodnocení výkonnosti. Dále je v rámci této kapitoly zpracována finanční analýza vybraného podniku pomoci horizontální a vertikální analýzy, vybraných poměrových, rozdílových a absolutních ukazatelů včetně zhodnocení výsledných hodnot. Na závěr je zhodnocena finanční situace vybraného podniku v letech 2014 až 2017.
- ItemNávrh marketingové komunikační strategie firmy na InstagramuKarlová, Denisa; Burešová Jitka, Ing. Ph.D. : 63763Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikační strategii na sociální síti Instagram. Zaměřuje se na tvorbu, hodnocení a optimalizaci komunikační strategie. Instagram je velice populárním marketingovým nástrojem dnešní doby a vyznačuje se soustavně a dynamicky měnícím se prostředím. V dnešní době již existuje několik zaručených postupů a faktů, které dokážou firemní komunikaci na Instagramu podpořit a zajistit růst firemního profilu a míry zapojení uživatelů. V rámci této práce dojde k vyhodnocení dosavadní komunikace vybrané firmy a bude vypracován návrh nové optimalizační strategie. Nová komunikační strategie byla aplikována během období tří měsíců na Instagramu vybrané firmy a následně byly zhodnoceny dopady aplikovaných změn v komunikaci. Na základě výsledků byl vytvořen návrh na udržitelný dlouhodobý plán, který by měl zajistit růst profilu i po ukončení sledovaného období a přinesl by případně i lepší ekonomické výsledky firmy.