Browsing by Author "Kaněra, Robert"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemOptimalizace marketingových činností v podnikuKaněra, Robert; Dědková Jaroslava, PhDr. Ing. Ph.D.; Skolitel : 54889 Fárek Jiří, prof. Ing. CSc.; Konzultant : 55359 Kaniok Jozef, Ing. Ph.D.; Konzultant2 : 64433 Fridrich JanDiplomová práce je rozdělena na praktickou a teoretickou část. Teorie se zaměřuje na základní pojmy týkající se internetového obchodování a zejména internetového marketingu. Z širšího pohledu nahlíží na pojmy jako: online PR, online přímý marketing, webové stránky, online podpora prodeje a online reklama. Velice úzce se dále zaměřuje na SEO, PPC systémy, emailing, srovnávače zboží a komunikaci se zákazníky. Tyto pojmy jsou dále řešeny v praktické části na konkrétních internetových obchodech. Praktická část popisuje počáteční stav obchodů, návrhy na optimalizaci a v některých případech jejich realizaci. Úspěšnost praktické části je přesně kvantifikována pomocí služby Google Analytics.
- ItemOptimalizace marketingových činností v podnikuKaněra, Robert