Browsing by Author "Kůtková, Veronika"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
- ItemKomunikační mix pro podnik služebKůtková, Veronika; Švandová Zuzana, Ing. Ph.D.; Skolitel : 64111 Ducháčková Eva, prof. Ing. CSc.; Konzultant : 55077;55078 Moučková Eva, Ing. Ph.D.;Ursíny Petr, prof. Ing. DrSc.; Konzultant2 : 65181 Lupínek Jiří, Ing.Tato bakalářská práce se zabývá komunikačním mixem společnosti DEPRAG CZ a.s. Cílem této práce je určit a následně zhodnotit komunikační mix společnosti a dále nastínit návrh pro jeho zlepšení. Teoretická část obsahuje stručné seznámení s marketingem, jeho komunikací, marketingovým výzkumem a dále je zaměřen na jednotlivé nástroje komunikačního mixu a na rozdíly v komunikaci na trhu B2B a trhu služeb. V praktické části je práce zaměřena na podnik DEPRAG CZ a na jeho komunikaci s cílovými skupinami, na komunikační mix podniku a mimo jiné práce obsahuje návrh na zlepšení efektivity komunikačního mixu firmy. Součástí je i marketingový výzkum, který zkoumá spokojenost zákazníků s komunikací a některými nástroji komunikačního mixu společnosti.
- ItemKomunikační mix pro podnik služebKůtková, Veronika
- ItemSpokojenost zákazníků vybraného podnikuKůtková, Veronika; Simová Jozefína, doc. Ing. Ph.D. : 55316; Šilhán Pavel, Ing. Konzultant2 : 66430Tato diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků ve firmě DEPRAG CZ a.s. Teoretická část se věnuje vymezením teoretických východisek zákazníka a spokojenosti zákazníků včetně zákaznické loajality a řízení vztahů se zákazníky v B2B prostředí. Praktická část této diplomové práce je nejprve zaměřena na představení podniku DEPRAG CZ a.s., marketingový mix společnosti, SWOT analýzu a PEST analýzu. Dále jsou uvedeny výsledky měření spokojenosti zákazníků za minulý rok, které prováděla sama firma a následně je proveden vlastní výzkum současného stavu spokojenosti zákazníků ve společnosti, který patří mezi hlavní část práce. V závěru diplomové práce je dle výzkumem získaných informací proveden návrh vlastního řešení, který se snaží minimalizovat slabé stránky podniku a zlepšit tak vztahy zákazníků k tomuto podniku.