Browsing by Author "Juřicová, Zuzana"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
- ItemFaktory určující spokojenost zákazníků(Technická Univerzita v Liberci, 2011) Juřicová, Zuzana; Simová, JozefínaThe theme of my diploma thesis is "Determinants of customer satisfaction." The aim of this work is the implementation and subsequent evaluation of marketing research on customer satisfaction. The results should give us a comprehensive look at the current market situation and assistance to its successful development. The first part of this work deals with the characteristics Replica Company, Ltd. The second part is devoted to theoretical description of the problem of customer satisfaction and how to measure customer satisfaction. This section also describes the customer's purchasing behaviors and factors that affect it. In the final part of the diploma thesis is implemented marketing research for the company Replica, Ltd. The final section is an analysis and evaluation of collected information and recommendations that could be beneficial to society.
- ItemFaktory určující spokojenost zákazníkůJuřicová, Zuzana
- ItemPorovnejte kavalitu vlhčených ubrousků firmy Ontex CZ, s.r.o.Juřicová, Zuzana
- ItemPorovnejte kvalitu vlhčených ubrousků firmy Ontex CZ s.r.o.(Technická Univerzita v Liberci, 2009) Juřicová, Zuzana; Fridrichová, LudmilaZávěrečná práce se zabývá problematikou kvality vlhčených ubrousků firmy Ontex CZ, s.r.o. V teoretické části je popisováno nákupní chování spotřebitele. V praktické části je proveden průzkum trhu s vlhčenými ubrousky, ve kterém je sestaven přehled vlhčených ubrousků společnosti Ontex CZ, s.r.o. a jejich přímých konkurentů působících v České republice. Následně je proveden cenový a výrobkový průzkum trhu s vlhčenými ubrousky v regionu Liberec. Hlavní téma bakalářské práce se věnuje porovnání kvality vlhčených ubrousků společnosti Ontex CZ, s.r.o. Úroveň kvality je zkoumána pomocí jednoduchých experimentů v laboratoři a pomocí hodnocení respondentů. V rámci souhrnných zjištěných výsledků je porovnána kvalita vlhčených ubrousků firmy Ontex CZ, s.r.o. s vlhčenými ubrousky Linteo Baby a Pampers. Na základě analýzy marketingového výzkumu a výsledků experimentů je porovnána kvalita výrobku s kvalitou deklarovanou výrobcem. Bylo také zjišťováno, zda zákazník klade důraz na kvalitu výrobku skutečně ověřenou nebo je při nákupu ovlivňován pouze reklamou. Na základě analýzy marketingového výzkumu je navržen vhodný způsob komunikace se zákazníky společnosti Ontex CZ, s.r.o.