Browsing by Author "Jonášová, Klára"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
- ItemVstup firmy na zahraniční trh jako konkurenční výhodaJonášová, Klára; Dědková Jaroslava, PhDr. Ing. Ph.D. : 54802; Laboutková Šárka, doc. Ing. Ph.D. Skolitel : 57210; Langer Tomáš, Ing. Ph.D. Konzultant : 66627; Fichtner Adam, Ing. Konzultant2 : 66391Bakalářská práce Vstup firmy na zahraniční trh jako konkurenční výhoda se zabývá expanzí vybrané společnosti na zahraniční trh. Cílem práce je provést analýzu vybraného zahraničního trhu, doporučit vhodnou formu expanze, následně zhodnotit budoucí vývoj a vhodnost pro vstup dané firmy a nakonec analyzovat konkurenční výhodu tohoto vstupu na zahraniční trh.V první části bakalářské práce jsou vymezeny pojmy zahraničního trhu, rizik spojených s mezinárodním obchodem a doporučení jak těmto rizikům předcházet. Dále jsou zde představeny formy vstupu na zahraniční trh a vhodnost jejich využití. První část také zahrnuje definice strategií vstupu, konkurence a analýzy PEST. Druhá část práce je věnována společnosti, na kterou je tato bakalářská práce zaměřena. V této části je provedena charakteristika společnosti, analýza vybraného trhu a na základě analýzy je vybrána forma vstupu na zahraniční trh a její konkurenční výhoda.