Browsing by Author "Iblová, Aneta"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemBudování nové módní značkyIblová, Aneta; Fridrichová Ludmila, doc. Ing. Ph.D.; Skolitel : 64111 Ducháčková Eva, prof. Ing. CSc.; Konzultant : 57619 Lepšík Petr, Ing. Ph.D.; Konzultant2 : 65175 Baše Tomáš, Mgr. Ph.D.Tato bakalářská práce se zabývá budováním fiktivní nové módní značky na českém trhu. Je zaměřena na proces tvorby značky z obchodního a kreativního hlediska.Teoretická část popisuje definici, význam značky a její prvky, které jsou aplikované na konkurentovi. Dále je vysvětlen marketingový mix (4P), konkurence a výběr vhodné cílové skupiny.Experimentální část vychází z předběžného výzkumu pomocí elektronického dotazníku, jehož výsledky napomáhají při tvorbě prvků nové značky RainWay, určení konkurence, nejvhodnější cílové skupiny a marketingového mixu. Cílem práce je vytvořit vhodný způsob komunikace značky skrz konkrétní reklamní kampaně, které povedou k seznámení potenciálních zákazníků se společností a jejími produkty.
- ItemBudování nové módní značkyIblová, Aneta