Browsing by Author "Horčička, Jaromír"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
- ItemNávrh a realizace internetového obchoduHorčička, Jaromír
- ItemNávrh a realizace internetového obchodu(Technická Univerzita v Liberci, 2012) Horčička, Jaromír; Žižka, TomášThe aim of this Bachelor Thesis Design and Implementation of Online Shop is the description of each phase before starting an online store and then a description of the actual principles of operation and maintenance of most shops in the market. The first part is focused on analyzing the market and potential customers, which gradually passes to using the analysis for design and running the online store. In conclusion, the Thesis mentions the possibility of communication with the customer and trade promotion using marketing campaigns. The last section is a real case study project, which is based on the described theoretical knowledge.
- ItemProrůstové metody optimalizace a prosazení internetového obchodu(Technická Univerzita v Liberci, 2014) Horčička, Jaromír; Skrbek, JanDiplomová práce se věnuje analýze, definici a aplikaci metod, které by ve středně až dlouhodobém horizontu měly vést ke kontinuálnímu růstu provozovaného internetového obchodu. Práce popisuje pokročilou analýzu kritických částí internetového obchodu z hlediska použitelnosti, následuje popis možností testování a využitelnost získaných poznatků. V dalších částech práce je na základě předchozích teoreticky popsaných možností analyzování a testování poukázáno na možné směry, kterými se má možnost internetový obchod ubírat, aby ze svého provozu vytěžil maximum možného. Teoretická část je zakončena kapitolou, která se zabývá komunikací a prezentací benefitů internetového obchodu současným i potenciálním zákazníkům. Případová studie je primárně zaměřená na analýzu použitelnosti vybraného internetového obchodu za pomocí eye trackingového testování. Na základě poznatků jsou v rámci studie navržena vhodná opatření pro zvýšení uživatelské přívětivosti internetového obchodu.
- ItemProrůstové metody optimalizace a prosazení internetového obchoduHorčička, Jaromír