Browsing by Author "Hofmanová, Petra"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
- ItemEkologický marketing vybraného podniku(Technická Univerzita v Liberci, 2016) Hofmanová, Petra; Dědková, JaroslavaPředmětem diplomové práce je identifikování ekologických aktivit podniku. Následně se práce zabývá návrhem marketingových činností pro zlepšení těchto aktivit vybraného podniku (DIAMO, s. p.). Podnik se zabývá těžbou uranu a sanací lokalit, které jsou ovlivněny starými ekologickým zátěžemi po těžbě. První část je tvořena teoretickými východisky marketingu, ekologického marketingu a společenské odpovědnosti. Následuje praktická část, v níž je zachycena charakteristika podniku, společenská odpovědnost podniku, udržitelný rozvoj a marketingový mix jednoho z odštěpných závodů státního podniku DIAMO, s. p. Na základě zmapování marketingových činností jsou navržena možná zlepšení vedoucí k zvýšení aktivit podniku spjatých s ekologií.
- ItemEkologický marketing vybraného podnikuHofmanová, Petra
- ItemMorální a politická filosofie Johna Stuarta MillaHofmanová, Petra
- ItemMorální a politická filosofie Johna Stuarta Milla(Technická Univerzita v Liberci, 2013) Hofmanová, Petra; Brabec, MartinPředmětem bakalářské práce je výklad morální a politické filosofie Johna Stuarta Milla, který patří k nejvýznamnějším anglickým myslitelům 19. století. První část práce je věnována životu Johna Stuarta Milla s ohledem na dějiny společenského vývoje a myšlení, které měly vliv na jeho filosofii. Další část se zabývá základními principy klasického utilitarismu a jak jej modifikoval John Stuart Mill. Důležitým prvkem jeho filosofie bylo nadčasové téma lidské svobody a stanovení hranic svobody, která je v této bakalářské práci také zahrnuta. Poslední dvě kapitoly jsou věnovány úvahám Johna Stuarta Milla o nejlepším možném vládním uspořádání a o politické koncepci socialismu.