Browsing by Author "Hájek, František"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemAlgoritmy na YouTube a jejich marketingový významHájek, František; Semerádová Tereza, Mgr. Ph.D. : 63774Diplomová práce se zabývá algoritmy na YouTube a jejich marketingovým významem. V práci je popsán fenomén influencer marketingu se zaměřením na YouTubery. Je charakterizován portál YouTube, jeho služby a popularita. Je vysvětlen pojem YouTuber, uvedena je charakteristika YouTuberů, jejich kategorie a další specifika. Řešena je monetizace videí YouTuberů, reklamní spolupráce a legislativní aspekty tohoto povolání. Uvedena a analyzována je také problematika algoritmů na YouTube a jejich pozitivní a negativní vliv na YouTubery, firmy působící na YouTube a na celou společnost.
- ItemUplatnění netradičních marketingových komunikačních nástrojůHájek, František; Švandová Zuzana, Ing. Ph.D. : 55313; Laboutková Šárka, doc. Ing. Ph.D. Skolitel : 57210; Nedomlelová Iva, Ing. Ph.D. Konzultant : 54805; Hruška Stanislav Konzultant2 : 65738Bakalářská práce se zabývá marketingovými komunikačními nástroji. Charakterizovány jsou tradiční i netradiční nástroje, součástí práce je také jejich komparace. Velký prostor je pak věnován product placementu se zaměřením na jeho využití prostřednictvím YouTuberů. Je vysvětlen pojem YouTuber a specifika tohoto povolání. Řešena je problematika product placementu na YouTube z pohledu firem i YouTuberů, problematika agentur zastupujících YouTubery či legislativní hledisko product placementu. Uveden a analyzován je také pozitivní a negativní případ spolupráce YouTubera a firmy.