Browsing by Author "Frýbová, Štěpánka"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
- ItemAnalýza využitelnosti ložního prádla v ústavech dlouhodobě ležících pacientů(Technická Univerzita v Liberci, 2013) Frýbová, Štěpánka; Pařilová, HanaCílem této diplomové práce je ověření hypotézy, zda je jednorázové povlečení z hlediska nákladovosti pro ústavy u imobilních klientů levnější než klasické ložní prádlo. V první části práce jsou vyjmenovány a zhodnoceny současné materiály vhodné pro klasické ložní prádlo, které jsou dostupné na našem trhu. Zhodnoceny jsou z hlediska vhodného použití pro klienty domovů sociálních služeb. Další kapitola je zaměřena na netkané textilie. Pro práci bylo získáno šest netkaných textilií, ty jsou zde charakterizovány, testovány zkouškou absorpce a propustnosti teku-tiny. Výsledky zkoušek jsou vyhodnoceny a v závěru kapitoly shrnuty. Ve třetí části je představen Domov sociálních služeb Kadaň a Maštov, p. o., kde celý průzkum probíhal u imobilních klientů. V DSSKM byla spočítána spotřeba využití lož-ního prádla a jednorázových podložek, které jsou nutné při jeho používání. Ze spotřeby jsou vypočítány finanční náklady na údržbu a nákup klasického ložního prádla, náklady na údržbu a nákup polštářů a přikrývek, náklady na nákup jednorázových podložek a jejich likvidaci. V ekonomické části jsou rozpracovány finanční náklady spojené s používáním jednorázového povlečení, které by nahradilo klasické ložní prádlo a jed-norázové podložky. V závěru práce jsou shrnuty veškeré finanční náklady při používání klasického ložního prádla a jsou porovnány s finančními náklady při používání jednorázového povlečení.
- ItemRealizace speciální prodejny s oděvy(Technická Univerzita v Liberci, 2007) Frýbová, Štěpánka; Pařilová, HanaV první části této bakalářské práce je zpracován historický vývoj velikostního sortimentu a současný velikostní sortiment. V druhé části byl proveden průzkum u dětí předškolního věku. Bylo zkoumáno, zda současný velikostní sortiment odpovídá jejich velikostem. Ve třetí části byla prověřována možnost otevření nové prosperující prodejny se sortiment pro děti od 3 do 12 let. V práci je navrženo řešení pro správný výběr lokality ve městě Žatci a pro vhodný demografický segment, pro který by byla tato prodejna ur-čena. V marketingovém výzkumu pomocí metody poštovních dotazníků byla zjištěna potencionální poptávka u budoucích zákazníků a pomocí metody pozorování byla zjiš-těna nabídka v prodejnách nabízejících dětský sortiment v Žatci. V ekonomické části byly zpracovány činnosti související s otevřením nové pro-vozovny. Pomocí marketingového mixu byly vybrány formy propagace (reklama, pod-pora prodeje), dále stanovena cena, byl určen distribuční kanál a popsán návrh konečné podoby tohoto obchodu. V závěru této práce byl zhodnocen celý projekt, stanoveny a doporučeny pod-mínky pro realizaci podnikatelského záměru.
- ItemRealizace speciální prodejny s oděvyFrýbová, Štěpánka