Browsing by Author "Fejfarová, Zdeňka"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
- ItemDrogy mezi mládeží(Technická Univerzita v Liberci, 2012-01-01) Fejfarová, Zdeňka; Meier, Miroslav
- ItemDrogy mezi mládeží(2012-01-01) Fejfarová, Zdeňka
- ItemVyužití informačních a komunikačních technologií při vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení(2014-01-01) Fejfarová, Zdeňka
- ItemVyužití informačních a komunikačních technologií při vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení(Technická Univerzita v Liberci, 2014-01-01) Fejfarová, Zdeňka; Meier, MiroslavDiplomová práce se zabývala problematikou využití informačních a komunikačních technologií při vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení a vycházela ze současného stavu na prvním stupni základních škol. Jejím cílem bylo charakterizovat žáky se specifickými poruchami učení a využívání informačních a komunikačních technologií při jejich vzdělávání a zjistit, jakým způsobem jsou na prvním stupni základní školy využívány informační a komunikační technologie při vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení. Práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část. V teoretické části se autorka zabývala specifickými poruchami učení, kde se zaměřila na historický vývoj specifických poruch učení, na vymezení specifických poruch učení, na druhy specifických poruch učení, dále popsala Attention Deficit Hyperactivity Disorder a specifické poruchy učení, formy péče o žáky se specifickými poruchami učení a přístupy k žákům se specifickými poruchami učení. V teoretické části byla dále věnována pozornost informačním a komunikačním technologiím ve vztahu k žákům se specifickými poruchami učení a počítačovým reedukačním programům pro žáky se specifickými poruchami učení. V empirické části diplomové práce jsou prezentována data, která byla získána prostřednictvím dotazníku, který byl určen učitelům prvního stupně základních škol. Prostřednictvím dotazníku bylo zmapováno využití informačních a komunikačních technologií při vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení. V diplomové práci byly ověřovány dvě hypotézy, které byly vyhodnoceny na základě dat z dotazníků. Zjištění vyústila v konkrétní navrhovaná opaření v oblasti využívání informačních a komunikačních technologií při vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení.