Browsing by Author "Fajfr, Jan"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemMarketingová strategie podniku internetového obchodu(2014-01-01) Fajfr, Jan
- ItemMarketingová strategie podniku internetového obchodu(Technická Univerzita v Liberci, 2014-01-01) Fajfr, Jan; Simová, JozefínaDiplomová práce se zabývá aplikací marketingové strategie vhodné v internetovém prostředí do internetového obchodu. Pro zpracování diplomové práce byl vybrán internetový obchod www.levne-nadobi.cz, který vlastní společnost FEEL s.r.o., který plánuje pro rok 2014 značné vylepšení optimalizací svých stránek a tím přivedení nových návštěvníků, z kterých by se později měli stát zákazníci. Cílem diplomové práce je pomocí marketingové strategie vylepšit stávající situaci internetového obchodu na internetovém trhu. V první části diplomové práci jsou shrnuty teoretické poznatky z oblasti optimalizace, internetového marketingu, zákonů pro e-shopy a internetového marketingového mixu. V praktické části je provedena analýza současného stavu, představen profil společnosti a analýza výsledků změn. Na základě získaných údajů z analýz jsou navržené změny v internetovém obchodu.