Browsing by Author "Dvořáková, Lenka"
Now showing 1 - 6 of 6
Results Per Page
Sort Options
- ItemAnalýza marketingového mixu společnosti Eleven SportswearDvořáková, Lenka; Porkertová Jindra, Ing.; Skolitel : 64111 Ducháčková Eva, prof. Ing. CSc.; Konzultant : 56827 Karhanová Horynová Eva, JUDr.; Konzultant2 : 65458 Výbora JiříCílem této bakalářské práce je navrhnout společnosti ELEVEN Sportswear s.r.o. nová doporučení a zlepšení pro zviditelnění značky na trhu. Společnost se zaměřuje především na výrobu a prodej cyklistických dresů. Vyrábí ale také oblečení pro běh, volný čas a doplňky, jako např. čepice, čelenky, apod.Úkolem bylo analyzovat jednotlivé nástroje marketingového mixu firmy ELEVEN Sportswear s.r.o. a provést marketingový výzkum, kterým se zjistí známost této společnosti a zájem veřejnosti o další prodejnu. Na základě shromážděných dat pak provést vyhodnocení a navrhnout další možnosti jak firmu rozšířit a zviditelnit.
- ItemČinnost a ideové zaměření vybraných ekologických organizací v České republice(Technická Univerzita v Liberci, 2009) Dvořáková, Lenka; Brabec, MartinPráce poskytuje náhled na činnost několika vybraných ekologických skupi, které působí v ČR jakožto součást zdejšího environmentálního hnutí. Podává přehled o jejich aktivitách a vnitřní struktuře a zabývá se myšlenkovými východisky jejich práce.
- ItemStudium možností snížení vpichovaných sil u VFTDvořáková, Lenka
- ItemZážitkový marketing - funkční oblečení pro sport(Technická Univerzita v Liberci, 2010) Dvořáková, Lenka; Fridrichová, LudmilaV teoretické části této práce je pojednáno o event marketingu a jeho integraci v rámci komunikačního mixu firmy. Event marketing je jeden z novodobých marketingových nástrojů propagační politiky, který zejména v posledních letech nabývá na stále větší oblibě pro svou efektivitu. Hlavním znakem event marketingu jsou emoce zprostředkované formou nejrůznějších zážitků. Dalším stěžejním tématem práce jsou možnosti propagace pomocí event marketingu v rámci odbytu produktů firem zabývajících se výrobou sportovního a outdoorového oblečení. V textu jsou popsány vlastnosti funkčních a technických materiálů na výrobu oděvů pro sport a outdoorové aktivity. Dále je zde uvedena teorie správného oblékání pro fyzicky náročné aktivity systémem jednotlivých vrstev (sací, izolační a svrchní), příklady použitých technologií a materiály jež je možno pro jednotlivé vrstvy použít. V praktické části je řešen návrh konkrétního eventu pro zvolenou firmu zabývající se výrobou outdoorového oblečení na základě jejích individuálních cílů a potřeb a následné ekonomické zhodnocení.
- ItemZážitkový marketing-funkční oblečení pro sportDvořáková, Lenka