Browsing by Author "Dumková, Jana"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
- ItemInternacionalizace subjektu na trhu terciálního vzděláváníDumková, Jana; Myslivcová Světlana, Ing. Ph.D. : 55314Již z názvu diplomové práce Internacionalizace subjektu na trhu terciárního vzdělávání je zřejmé, jakou problematikou se práce zaobírá. Internacionalizace v tomto sektoru je v posledních letech velmi řešenou problematikou. Tato práce aplikuje marketingovou komunikaci jako nástroj použitý k prohloubení internacionalizace na TUL a to konkrétně prostřednictvím navýšení počtu zahraničních studentů samoplátců. Hlavním cílem diplomové práce je identifikovat nástroje komunikace, které jsou používány ke komunikaci při získávání těchto studentů a současně zjistit atributy, které pozitivně ovlivňují zahraniční studenty při výběru alma mater. Hodnocení je provedeno pomocí kvalitativního průzkumu, konkrétně analýzou existujících dokumentů a rozhovory se zahraničními studenty TUL. Diplomová práce je rozdělena do dvou okruhů. První část čtenářům přibližuje teoretická východiska internacionalizace a marketingové komunikace, a to i na trhu terciárního vzdělávání. Druhá část popisuje praktickou část průzkumu. Je tudíž představeno, jak se provedl průzkum, představení subjektu a analýza výsledků průzkumu. Následně je provedeno vyhodnocení komunikačních nástrojů a jsou představena doporučení pro univerzitu.
- ItemInternacionalizace subjektu na trhu terciárního vzděláváníDumková, Jana; Myslivcová Světlana, Ing. Ph.D. : 55314Již z názvu diplomové práce Internacionalizace subjektu na trhu terciárního vzdělávání je zřejmé, jakou problematikou se práce zaobírá. Internacionalizace v tomto sektoru je v posledních letech velmi řešenou problematikou. Tato práce aplikuje marketingovou komunikaci jako nástroj použitý k prohloubení internacionalizace na TUL a to konkrétně prostřednictvím navýšení počtu zahraničních studentů samoplátců. Hlavním cílem diplomové práce je identifikovat nástroje komunikace, které jsou používány ke komunikaci při získávání těchto studentů a současně zjistit atributy, které pozitivně ovlivňují zahraniční studenty při výběru alma mater. K naplnění cíle byl využit kvalitativní výzkum. Diplomová práce je členěna na dvě části. První část čtenářům přibližuje teoretická východiska internacionalizace a marketingové komunikace, a to i na trhu terciárního vzdělávání. Druhá část popisuje vybraný subjekt a představuje analytickou část. V analytické části je představena metodika výzkumu. Následně je provedeno vyhodnocení komunikačních nástrojů a jsou představena doporučení pro univerzitu.
- ItemVliv CSR a reputace firem na kupní záměr zákazníků v České RepubliceDumková, Jana; Demel Jaroslav, Ing. Ph.D.; Skolitel : 55345 Němeček Pavel, prof. Dr. Ing.; Konzultant : 59471 Dolina Jan, Ing.; Konzultant2 : 66303 Al-Shaghroud Maha, Dr.Tato práce reprezentuje výzkum zabývající se společenskou zodpovědností a reputací firem a jejich následný vliv na kupní záměry zákazníků. Za účelem ověření vzájemných vztahů byl proveden výzkum v prostředí České republiky, zaměřující se na studenty. Data byla sbírána pomocí online dotazníku, který byl šířen sociálními sítěmi, především Facebookem. Ve výzkumu pak byly porovnávány dvě společnosti aktivní na území ČR, a to Škoda Auto a.s., jejíž CSR aktivity a reputace jsou všeobecně známé, a Hyundai.