Browsing by Author "Dufková, Andrea"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemPoužívání audio materiálů ve výuce výslovnosti anglických problematických fonémů pro české mluvčíDufková, Andrea; Karásková Nicola, M.A.; Skolitel : 64111 Ducháčková Eva, prof. Ing. CSc.; Konzultant : 60189 Stuchlík Martin, Ing.; Konzultant2 : 56445 Nožička Jaroslav, Ing.Tato bakalářská práce se zabývá problémy ve výslovnosti českých studentů anglického jazyka. Nejčastější chyby ve výslovnosti samohlásek, které studenti dělají, byly v této práci popsány. Otázka výslovnosti byla také konzultována s PhDr. Dušanem Melenem Ph.D. v online psaném dotazníku a problémy s výslovností byly spojeny s možnými příčinami nedostatečné rozlišovací schopnosti a nedostatek cvičení zaměřených na výslovnost v často využívaných učebnicích. Obě tyto možné příčiny byly blíže zkoumány. Rozlišovací schopnosti studentů byly testovány pomocí diagnostického testu a byl proveden výzkum čtrnácti učebnic anglického jazyka. Výsledky provedeného výzkumu by mohly vést k lepšímu pochopení problémů s výslovností, které studenti mívají. Jako produkt této práce byla vytvořena demonstrační hodina, která se zaměřuje na foném /?/. Tato práce má čtyři hlavní cíle: navržení možných příčin problémů s výslovností pro české studenty angliského jazyka založené na odpovědích Dušana Melena; přiblížení procesu tvorby diagnostického testu a demostrační hodiny; analýza výsledků výzkumu a představení možností jak využít zvukové materiály pro zlepšení výslovnosti studentů anglického jazyka.
- ItemVyužití programovacího jazyka Scratch pro tvorbu her jako součást výuky programováníDufková, Andrea; Drábková Jindra, Ing. Ph.D. : 54732Tato diplomová práce se zaměřuje na tvorbu rozšiřujících materiálů pro výuku programování na druhém stupni základní školy. Součástí práce je představení prostředí Scratch a některých jeho alternativ jako je Kodu Game Lab, Code.org a Tynker. Výstupem práce je série pracovních listů doplněných o videa s ukázkou průběhu každé hry a hotový projekt, který má v sobě zapracovaná i rozšiřující zadání. Pracovní listy jsou primárně určeny pro nadané žáky, ale mohou sloužit i jako podpůrný materiál pro práci s celou třídou. Jednotlivé pracovní listy jsou tematicky zaměřené a mají svůj základ v již existujících hrách.