Browsing by Author "Drbohlavová, Nikola"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemImage a identita vybrané značky podnikuDrbohlavová, Nikola; Burešová Jitka, Ing. Ph.D. : 63763; Mackeová Petra, Ing. Konzultant2 : 67128Hlavním cílem této diplomové práce je popsat a následně porovnat identitu značky ŠKODA, jež si vytváří tradiční česká automobilka ŠKODA AUTO sama o sobě, s image této značky neboli s tím, jak ji vnímají její zákazníci. První část práce zahrnuje teoretické poznatky z odborné literatury, které slouží jako podklad pro zpracování praktické části práce. Jsou zde vysvětleny základní pojmy týkající se identity značky a firemní identity včetně jejich prvků ve vztahu k firemní image. Praktická část práce analyzuje stávající firemní identitu ŠKODA AUTO a její prvky, které prošly v roce 2016 výraznou změnou. Následně je provedeno dotazníkové šetření, které zkoumá, jak vnímají značku ŠKODA a její nový design její zákazníci. Výsledky analýzy image značky jsou následně porovnány s identitou této značky, jež jsou společně vyhodnoceny mírou shody či neshody. V závěru práce jsou poté navržena podniku vlastní doporučení reagující na zjištěné odlišnosti.
- ItemNávrh optimální finanční strategie pro vybrané subjektyDrbohlavová, NikolaBakalářská práce je zaměřena na problematiku finančního plánování v oblasti osobních a rodinných financí. Cílem této bakalářské práce je dokázat pozitivní dopady finančního plánování u vybraných jedinců a navrhnout jim z pozice ''nezávislého'' finančního konzultanta optimální finanční strategii. Těmito jedinci byli pro praktické účely této bakalářské práce zvoleni ''klienti A'' (mladý pár, jenž je na počátku své životní cesty a snaží se postupně osamostatnit, řeší financování vlastního bydlení) a ''klienti B'' (rodina s třemi dětmi, jež v rámci finančního plánování řeší již své zabezpečení na stáří formou koupě investičního bytu). Výstupem této práce je vždy analýza jejich současné finanční situace a finančního portfolia, popis jejich hlavního cíle, předložené návrhy řešení směřující k dosažení tohoto cíle a následně zdůvodněný výběr a realizace daného optimálního řešení.