Browsing by Author "Dostál, Michal"
Now showing 1 - 5 of 5
Results Per Page
Sort Options
- ItemDIGITAL CUSTOMER SERVICE TRENDS: CHALLENGES AND OPPORTUNITIES(Technická univerzita v Liberci, Česká republika, 2021-01-01) Dostál, MichalSlužby zákazníkům jsou velmi důležitou součástí mnoha firem a jejich portfolia produktů a služeb. V současnosti se služby zákazníkům zaměřují především na jejich digitální podobu. V rámci provedeného předchozího výzkumu byly identifikovány čtyři současné trendy v digitálních službách zákazníkům: virtuální asistenti, personalizace služeb, mobilní technologie a opinion mining. Cílem tohoto článku je porovnat tato zjištění s realitou, a to pomocí diskuse s odborníky v rámci uspořádané focus group a též vyzdvihnout hlavní příležitosti a výzvy při implementaci těchto technologií. Výsledky korespondují se zjištěními v akademické literatuře.
- ItemJak na digitální marketingovou strategii firmy(2021-02-24) Semerádová, Tereza; Weinlich, Petr; Švermová, Pavla; Lamr, Marián; Suková, Lenka; Míková, Ladislava; Dostál, MichalSprávně nastavená digitální strategie vychází nejen z potřeb potenciálních zákazníků, ale rovnou měrou i z potřeb firmy, která ji realizuje a jejích dostupných zdrojů. Nikde není psáno, že pro online komunikaci se zákazníkem a propagaci firmy musíte využít všechny dostupné nástroje, sám zvládnout správu inzertních systémů či se stát odborníkem na online marketing. Zpravidla stačí i malé kroky a malá zlepšení, aby se o vás vaši zákazníci v online světě dozvěděli a mohli vás zastihnout i v době, kdy vaši provozovnu nemůžou navštívit osobně. Nezapomínejte, že všechno nemusíte zvládnout sami. Stačí vědět, čeho chcete dosáhnout, co potřebujete, koho potřebujete a případné chybějící dovednosti můžete poptat například u šikovného vývojáře webových stránek, studenta se zájmem o marketing a sociální sítě, či u marketingové agentury. Díky rostoucímu zájmu o tyto znalosti, roste i jejich nabídka a určitě vás potěší, že klesá zároveň i jejich cena. Pořízení e-shopu, pěkných webových stránek či placené reklamy na internetu již není záležitost v řádech desítek tisíců určená pro velké firmy, ale běžný komunikační nástroj dostupný i pro začínající firmy.
- ItemOptimalizace metod managementu znalostí v Service Desku(2019-10-31) Dostál, Michal; ; Skrbek Jan, doc. Ing. Dr. Skolitel : 54839Disertační práce se zabývá tématem optimalizace metod, nástrojů a technik managementu znalostí v Service Desku. Pro správný chod Service Desku, a potažmo i celého řízení IT služeb podniku, je důležité řízení znalosti. Service Desklze považovat za znalostně intenzivní oddělení, a proto je potřebabrát v úvahu znalostní aspekty činností, které tam probíhají. Cílem této disertační práce je navrhnout v souvislosti s těmito činnostmi optimalizaci vybraných metod, nástrojů a technik používaných k managementu znalostí. V práci je nejprve popisován výzkum daných metod, nástrojů a technik managementu znalostí, které jsou v Service Desku používány, nebo mají pro dané použití potenciál. Byl tak sestaven přehled metod managementu znalostí, které jsou v práci klasifikovány dle jejich příslušnosti k cyklu managementu znalostí a analyzovány mmj. z hlediska možnosti užívat jejich digitální podobu či aplikovat na ně pokročilé technologie. Na základě získaných znalostí a jejich komparací s realitou v rámci spolupráce s praxí byly identifikovány konkrétní případy užití vybraných metod, které jsou zatíženy specifickými problémy. Pro řešení těchto problémů a optimalizaci souvisejících metod jsou v této disertační práci navrženy dva konceptuální artefakty dle metodiky Design Science. V práci je dále popsána ex-ante evaluace hodnotící, zda navržené konceptuální artefakty mohou sloužit jako řešení popisovaných problémů.
- ItemTvorba expertního systému pro podporu řešení helpdeskových požadavků(2018-10-1) Dostál, Michal; Nejedlová Dana, Ing. Ph.D. : 54783; Motl Petr, Ing. Konzultant2 : 62518Diplomová práce Tvorba expertního systému pro podporu řešení helpdeskových požadavků popisuje tvorbu konkrétního expertního systému HDES pracujícího s helpdeskovými požadavky, napomáhajícího ke kategorizaci těchto požadavků a detekci požadavků duplicitních.Teoretická část práce obsahuje teoretický základ pro expertní systémy. Jsou popsány různé způsoby reprezentace znalostí v bázi znalostí, jak funguje inferenční mechanismus a jaké jsou další moduly používané v expertních systémech. Tato část se dále zabývá současnými trendy v zákaznické podpoře se zaměřením na aktuální technologie. V praktické části je popsána analýza, návrh a implementace pravidlového expertního systému HDES. Popisován je proces, jak systém zpracovává data a jakým způsobem jsou technologicky řešeny jeho jednotlivé části.
- ItemVývoj hybridních mobilních aplikací a jejich využití v informačním systému OR-SYSTEM OpenDostál, MichalBakalářská práce Vývoj hybridních mobilních aplikací a jejich využití v informačním systému OR-SYSTEM Open se zabývá porovnáním dostupných metod tvorby mobilních aplikací s konkrétním zaměřením na hybridní mobilní aplikace a popisem vývoje konkrétní hybridní mobilní aplikace. V práci jsou popsány současné trendy ve vývoji mobilních aplikací a základní přístupy k jejich vývoji. Práce dále popisuje jazyk JavaScript a další webové technologie jakožto nejpoužívanější jazyky pro tvorbu hybridních mobilních aplikací. V praktické části se práce zaměřuje na vývoj konkrétní mobilní hybridní aplikace komunikující s informačním systémem OR-SYSTEM Open.