Browsing by Author "Dědourková, Barbora"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
- ItemOnline marketingová strategie vybraného podnikuDědourková, Barbora; Burešová Jitka, Ing. Ph.D. : 63763Diplomová práce se zabývá problematikou online marketingové strategie. Cílem práce je na základě potřebných analýz a dotazníkového šetření navrhnout efektivní online marketingovou komunikační strategii a stanovit způsob, jakým by měl vybraný podnik optimalizovat online marketingovou strategii svých služeb. V teoretické části práce jsou představena východiska online marketingové komunikace a online marketingu. Následně jsou rozebrány vybrané nástroje online marketingu. Pozornost je věnována charakteristice online marketingu zaměřeného na marketing webových stránek, sociálních sítí a e-mail marketingu. Analytická část se zabývá zkoumaným podnikem, kdy je představen podnik samotný a jeho cílová skupina. Dále je zanalyzován současný stav online marketingu podniku. Stěžejní částí je dotazníkové šetření a jeho vyhodnocení. V závěru práce jsou stanovena doporučení na základě zjištěných nedostatků z analýzy dosavadního marketingu a dotazníkového šetření.