Browsing by Author "Coufalová, Eliška"
Now showing 1 - 5 of 5
Results Per Page
Sort Options
- ItemKognitivní mapování, jeho vývoj a prostorové poznávání u žáků konkrétní základní školyCoufalová, EliškaDiplomová práce se zabývá koncepcí kognitivního prostorového myšlení, kognitivního mapování jeho vývoje a prostorového poznávání u žáků Základní školy J. Vohradského, Šluknov. Diplomová práce se soustřeďuje na ověření teorie F. Stückratha a jeho rozdělení prostorového myšlení u dětí dle věkových kategorií od 6 do 15 let. Na základě sběru dat a realizovaného vyučování je snaha vyhodnotit a verifikovat či falsifikovat zmíněnou teorii, což je také výstupem diplomové práce.
- ItemNeighborhood a domov na příkladu Husovy ulice, Liberec(2014-01-01) Coufalová, Eliška
- ItemNeighborhood a domov na příkladu Husovy ulice, Liberec(Technická Univerzita v Liberci, 2014-01-01) Coufalová, Eliška; Vávra, JaroslavBakalářská práce se zabývá vymezením sousedství na Husově ulici města Liberec. V práci je rozveden teoretický základ sousedství a domova, který je poté aplikován na zájmovém území. Zájmové území je dále rozděleno dle typu zástavby na tři oblasti, které jsou porovnávány pomocí terénního šetření, neformálních rozhovorů a dotazníkového šetření. Výstupem práce jsou rozdílnosti v pohledu na vymezení sousedství a vztahy v něm, které jsou zobrazeny samotnými obyvateli jednotlivých oblastí ulice.
- ItemProgram harmonizačního kurzu s využitím lezeckých aktivit(2014-01-01) Coufalová, Eliška
- ItemProgram harmonizačního kurzu s využitím lezeckých aktivit(Technická Univerzita v Liberci, 2014-01-01) Coufalová, Eliška; Kupr, JaroslavBakalářská práce se zabývá programem harmonizačního kurzu, ve kterém jsou využity lezecké aktivity. Cílem práce bylo vytvořit, realizovat a vyhodnotit program harmonizačního kurzu s využitím lezeckých aktivit pro potřeby oddílu HO Větrník Liberec. Práce se dělí na dvě hlavní části - teoretickou a praktickou. Teoretická část práce představuje potřebnou teorii pro přípravu programu, objasňuje pojmy jako zážitková pedagogika, dramaturgie a reflexe programů, lanové aktivity, bezpečnost, atd. V praktické části je představen vytvořený program, jeho příprava, realizace a evaluace. Příloha obsahuje dotazníky, fotodokumentaci a další materiály k programu.