Browsing by Author "Chramostová, Ivana"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
- ItemAnalýza marketingového prostředí a konkurence firmy PROF - SVAR s.r.o.(Technická Univerzita v Liberci, 2008) Chramostová, Ivana; Dědková, JaroslavaCílem diplomové práce s názvem Analýza marketingového prostředí a konkurence firmy PROF - SVAR s.r.o. je popsat a zhodnotit situaci firmy PROF - SVAR s.r.o. na trhu s tažnými zařízeními a její postavení v konkurenčním prostředí. Diplomová práce je rozdělena do několika kapitol. Úvodní kapitoly jsou věnovány teoretickým východiskům, které jednak charakterizují makroprostředí a mikroprostředí podniku s následnou analýzou SWOT, dále pak analýzu konkurence. Další kapitoly uvádějí potřebné informace o firmě PROF - SVAR s.r.o. a popisují makroprostředí a mikroprostředí jmenované firmy. Na základě analýzy prostředí je vypracována SWOT analýza, která poukazuje na slabé a silné stránky a příležitosti a hrozby firmy. Poslední kapitola je zaměřena na konkurenční prostředí na trhu s tažnými zařízeními, na popis a srovnání jednotlivých konkurentů a následně na postavení firmy PROF - SVAR s.r.o. na trhu. V závěru diplomové práce jsou, na základě dosažených informací, uvedena doporučení pro zlepšení postavení firmy PROF - SVAR s.r.o. na trhu s tažnými zařízeními.
- ItemAnalýza marketingového prostředí a konkurence firmy PROF-SVAR s.r.o.Chramostová, Ivana
- ItemApplicability of the upcoming iso 26000 standard in the conditions of the norwegian economy(Technická univerzita v Liberci, Česká republika, 2010) Ortová, Martina; Chramostová, IvanaSpolečenská odpovědnost firmy představuje zahrnutí ekologického a sociálního přístupu do řízení společnosti. Mezinárodní organizace pro normalizaci je těsně před vydáním nové normy ISO 26000, která se bude právě problematice společenské odpovědnosti věnovat. V článku jsou představeny výsledky primárního dotazníkového šetření, které řeší postoje a názory předních norských firem z oblasti společenské odpovědnosti. Šetření se dále zaměřilo na poptávku po nové normě ISO 26000 již před jejím skutečným vydáním. Z výsledků šetření lze zaujmout stanovisko, že vybrané norské firmy pojem společenská odpovědnost i ISO 26000 znají. Ovšem normu ISO 26000 nepoptávají a nemají zájem o její skutečnou aplikaci do svých podniků.
- ItemMetodika oceňování předmětů průmyslového vlastnictví na veřejných vysokých školách(Technická Univerzita v Liberci,, ) Chramostová, Ivana