Browsing by Author "Caidler, Karel"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemPropagace oboru Textilní a oděvní návrhářství(Technická Univerzita v Liberci, 2013) Caidler, Karel; Štorová, RenataProstředí vysokých škol je z hlediska marketingového pojetí velmi specifické. Ačkoliv se poskytování vzdělávání řadí do terciárního sektoru, tedy sektoru služeb, vykazuje marketingová komunikace škol od komunikace ''klasických'' služeb značné odlišnosti. Předně se jedná o oblast, která je v České republice dlouhodobě podfinancována a marketingová kampaň je realizována s nízkým rozpočtem. Dalším specifikem je cílová skupina a budoucí koncový uživatel služby (zákazník). V našem případě se jedná o uchazeče o studium a následně studenta. Výstupem této práce je návrh komunikační strategie jedné ze součástí Technické univerzity v Liberci, Katedry designu Fakulty textilní. Kampaň je určena směrem k uchazečům o studium, studentům středních škol, kterých v posledních letech ubývá.
- ItemPropagace oboru Textilní a oděvní návrhářstvíCaidler, Karel