Browsing by Author "Bohuslávek, Michal"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemAlgoritmy využívané v 'point and click adventure' hrách(Technická Univerzita v Liberci, 2013) Bohuslávek, Michal; Srb, RadekTato bakalářská práce se věnuje tvorbě algoritmů používaných v 'point and click adventure' hrách. Obecná část definuje samotný žánr těchto her a zaměřuje se na problematiku tvorby algoritmů, které je nutné využít pro jejich vývoj. Dále práce obsahuje návrh řešení, kde autor rozebírá způsoby řešení jednotlivých dílčích částí. Tyto části lze rozdělit na dvě hlavní - logickou část pro herní logiku a grafickou část pro samotné vykreslování. V části realizace autor popisuje, jakým způsobem implementoval nastíněná řešení pomocí jazyku Java s ukázkou zdrojového kódu u některých klíčových částí. Zprávu ukončuje popis příkladu, vytvořeného pomocí naprogramovaných algoritmů.
- ItemVyhledávání duplicitních a zkopíruj/vlož bloků ve zdrojových kódech v jazyce GOBohuslávek, Michal; Špánek Roman, Ing. Ph.D.; Skolitel : 54839 Skrbek Jan, doc. Ing. Dr.; Konzultant : 57200 Tyl Pavel, Ing.; Konzultant2 : 60393 Holý Michal, Mgr.Duplicity a duplikované oblasti ve zdrojových kódech jsou problém, který je třeba řešit nejen v rámci hledání plagiátů, ale především pro odstranění případných nechtěných duplikovaných částí kódu, vzniklých ze špatného návrhu struktury programu. Práce popisuje algoritmus pro hledání takových duplicit. Algoritmus byl implementován v jazyce Go s možností distribuovaného výpočtu. K samotnému vyhledávání je použit sufixový strom, který je sestavován pro serializované derivačními stromy vstupních souborů. Řeší se také odstraňování redundantních výsledků a seskupování podobných duplicit. Model distribuce tvoří jeden řídící uzel a více výpočetních uzlů. Řízení probíhá pomocí vzdáleného volání procedur. Rozhraní programu je koncipováno jako konzolová aplikace, která nabízí dvě možnosti prezentace nalezených duplicit: textový nebo HTML výstup.