Browsing by Author "Blažková, Jana"
Now showing 1 - 6 of 6
Results Per Page
Sort Options
- ItemArteterapie u žáků s mentálním postižením(Technická Univerzita v Liberci, 2010-01-01) Blažková, Jana; Elichová, MarkétaThis bachelor thesis deals with the use of elements of art therapy in the education of pupils with mental and multiple disabilities. The work consists of two parts. The theoretical part deals with art therapy, its history, forms, goals and use. It also deals with the development of artistic expression of children and the learning opportunities of pupils with mental and multiple disabilities. The practical part describes the various art techniques and their use at work in a special primary school.
- ItemArteterapie u žáků s mentálním postižením(2010-01-01) Blažková, Jana
- ItemIdentifikace optického zjasňovacího prostředku na textilních materiálech pomocí fluorescence(2009-01-01) Blažková, Jana
- ItemIdentifikace optického zjasňovacího prostředku na textilních materiálech pomocí fluorescence(Technická Univerzita v Liberci, 2009-01-01) Blažková, Jana; Ocheretna, LarysaCílem bakalářské práce je zjistit zda je možné pomocí fluorescence identifikovat optické zjasňující prostředky. V teoretické části se zaměřit na definování pojmu optické zjasňující prostředky a fluorescence, principy jejich fungování a obory možného využití. V praktické části byl proveden výzkum na textilních materiálech. A pomocí výsledků zhodnocena možnost identifikace optické zjasňující prostředky na těchto textilních materiálech.
- ItemVyužití dramatické výchovy při výuce občanské nauky(2013-01-01) Blažková, Jana
- ItemVyužití dramatické výchovy při výuce občanské nauky(Technická Univerzita v Liberci, 2013-01-01) Blažková, Jana; Masopustová, JitkaBakalářská práce Využití metod dramatické výchovy při výuce občanské nauky se zabývá teoretickou stránkou dramatické výchovy, popisuje rozličné metody a techniky tohoto oboru, soustředí se na jeho význam a uplatnění ve vzdělávání a vymezuje jeho postavení v rámcovém vzdělávacím programu základního vzdělávání České republiky. Dále krátce popisuje předmět občanské nauky a její cíle dle RVP ZV. Následně autorka navrhuje přípravy čtyř vyučovacích hodin občanské nauky pro druhý stupeň základních škol a upozorňuje na úskalí a nedostatky těchto příprav, které byly prokázány při praktickém uplatnění při výuce.