Browsing by Author "Bláhová, Kateřina"
Now showing 1 - 5 of 5
Results Per Page
Sort Options
- ItemAnalýza a tvorba marketingové strategie pro firmu WEBING s. r. o. působící v oblasti ICT(Technická Univerzita v Liberci, 2009) Bláhová, Kateřina; Simová, JozefínaDiplomová práce popisuje problematiku marketingové strategie nově vzniklé společnosti. Práce vychází z vybraných teoretických kapitol. Nejprve se věnuje problematice vizí, poslání a cílů firmy, která je výchozí pro úspěšné stanovení marketingové strategie. Teoretická metodika je dále v práci uplatňována na konkrétním příkladu ve společnosti WEBING s. r. o. Firemní marketingová strategie je analyzována dle SBU, kde největší pozornost je věnována tvorbě www stránek. Právě pro tuto strategickou podnikatelskou jednotku byl realizován marketingový výzkum, jehož výsledky přispívají celkové koncepci marketingové strategie firmy.
- ItemAnalýza a tvorba marketingové strategie pro firmu WEBING s.r.o.Bláhová, Kateřina
- ItemHodnocení fixace polyesterových úpletůBláhová, Kateřina
- ItemMapování a analýza území zaniklých rybníků v severní části povodí Rakovnického potoka(Technická Univerzita v Liberci, 2014) Bláhová, Kateřina; Petrovič, FrantišekBakalářská práce se zabývá mapováním a analýzou území zaniklých rybníků v severní části povodí Rakovnického potoka. Hlavním úkolem této práce je lokalizace zaniklých rybníků z období I., II. a III. vojenského mapování až po současnost. U studovaných rybníků je zjištěna rozloha, nadmořská výška, půdní typy a současné využití území.