Browsing by Author "Bezvodová, Pavla"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
- ItemVliv řízení vztahů se zákazníky na dlouhodobou výkonnost podnikuBezvodová, Pavla
- ItemVliv řízení vztahů se zákazníky na dlouhodobou výkonnost podniku(Technická Univerzita v Liberci, 2007) Bezvodová, Pavla; Antlová, KláraCílem této diplomové práce je dokázat, že řízení vztahů se zákazníky může ovlivnit dlouhodobou výkonnost podniku. Klíčové ukazatele výkonnosti jsou ve vztahu k procesům, zdrojům, technologiím, znalostem a hlavně k zákazníkům. Základním nástrojem realizace firemní politiky v oblasti péče o zákazníky je zákaznicky orientovaný management - CRM - customer relationship management. Pouze finanční ukazatele jsou nevhodným nástrojem pro měření firemní výkonnosti, proto je nutné využívat i nefinanční ukazatele, kterými lze definovat a měřit nefinanční cíle. V úvodní část diplomové práce pojednávám o samotné výkonnosti podniku a řízení vztahů se zákazníky. Dále popisuji vliv CRM na výkonnost podniku a jak bychom měli postupovat při výběru CRM systému. V praktické části se zabývám využitím CRM na českém trhu, nejčastějšími komplikacemi při zavádění CRM systémů a inovačními trendy CRM. V poslední části uvádím závěrečné shrnutí, jak může CRM ovlivnit dlouhodobou výkonnost podniku.