Browsing by Author "Bereckei, Ondřej"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
- ItemTvorba marketingové strategie v modelu elektronického obchodováníBereckei, Ondřej; Semerádová Tereza, Mgr. Ph.D. : 63774; Porš David, Mgr. Konzultant2 : 63233Hlavním cílem této bakalářské práce bylo vysvětlení rozdílu v oblasti online marketingu a současně navržení kroků pro zlepšení online marketingu firmy Dugastore, která vlastní e-shop nabízející golfové produkty. Součástí návrhu jsou i body zlepšující povědomí o značce a to i v offline prostředí. V teoretické části jsou definovány základní marketingové pojmy, které jsou důležité pro klasický marketing a ze kterých vychází online marketing. V praktické části je představen e-shop společnosti Dugastore. Navazuje SWOT analýza společnosti, která zahrnuje jak online, tak offline segment. Poslední částí jsou marketingová doporučení týkající se postavení na trhu a zvýšení prodejů.