Browsing by Author "Beránková, Eva"
Now showing 1 - 5 of 5
Results Per Page
Sort Options
- ItemDodržování zásad asepse při převazu chronické rányBeránková, Eva; Novotná Alena, Mgr. DiS. : 63963Kvalifikační práce se zabývá ošetřovatelskou péčí o pacienty s chronickými ranami a dodržováním zásad asepse při jejich převazech. Záměrem bylo zhodnotit nejen teoretické znalosti všeobecných sester, ale také jejich zvyklosti v péčio chronickou ránu, zmapovat činnosti spojené s přípravou, vlastním převazema následnými navazujícími činnostmi, a to vše s ohledem na dodržování zásad asepse při jednotlivých krocích. Dodržování těchto zásad je důležité z důvodu prevence vzniku zbytečných komplikací, které ovlivňují nejen zdraví pacienta, ale i délku jeho hospitalizace. Výstupem z kvalifikační práce je návrh ošetřovatelského standardu pro aseptický převaz chronických ran.
- ItemInformovanost matek o poporodním bondinguBeránková, Eva; Plašková Petra, Mgr. : 57701Bakalářská práce se zabývá poporodním bondingem novorozence, požadaky na jeho provádění a specifikací těchto požadavků v porodních plánech/přáních. Záměrem bylo nejen zhodnotit teoretické znalosti matek o této problematice, ale také zjistit, z jakých zdrojů informace o bondingu čerpají a zda jsou schopné je dále využít ve svých porodních plánech/přáních. Výstupem z bakalářské práce je návrh informačního letáku o poporodním bondingu novorozence se zaměřením na otázky, jejichž odpovědi by měly matky konzultovat s porodní asistentkou, novorozeneckou sestrou nebo je zpracovat ve svých porodních plánech/přáních.
- ItemKupní chování a loajalita zákazníků firmy Country Life(Technická Univerzita v Liberci, 2006) Beránková, Eva; Simová, JozefínaThe thesis presents a marketing research focused on customer behaviour and loyalty of customers in the company Country Life, s. r. o. The research was made in the shops of this company in March 2006. The introductory part concerns on theory of customer behaviour and the factors that influence consumers in their shopping. The second part charakterises the firm and a market with healthy foods. This part also describes the market of organic agriculture and bio foods in the world and in the Czech Republic. The next part discusses findings of the research concerning consumer behaviour and loyalty of the company´s customers. The results are presented in diagrams and tables. The final part of the thesis brings a summary of the main findings of the research and recommendations.
- ItemKupní chování a loajalita zákazníků firmy Country LifeBeránková, Eva