Browsing by Author "Benešová, Lucie"
Now showing 1 - 5 of 5
Results Per Page
Sort Options
- Item
- ItemImplementace BSC jako systému pro strategické řízení firmy XY(Technická Univerzita v Liberci, 2014) Benešová, Lucie; Jáč, IvanCílem diplomové práce je analyzovat proces implementace metody Balanced Scorecard jako systému strategického řízení firmy. První část práce obsahuje seznámení se s úlohou strategického řízení a hodnocení výkonnosti podniku, na kterou navazuje deskripce konceptu Balanced Scorecard. V další části jsou detailněji charakterizovány jednotlivé etapy vedoucí k zavedení metody do podnikového řízení a následné vyhodnocení účinků a dopadů implementace na základě finanční analýzy.
- ItemProjekt na založení malého krejčovstvíBenešová, Lucie
- ItemProjekt na založení malého krejčovství(Technická Univerzita v Liberci, 2012) Benešová, Lucie; Porkertová, JindraThis bachelor thesis deals with establishing a small tailor ´s shop. The history, tools and materials needed for this activity are shortly described in this work, as well as establishing the company and describing the work itself. The next part of this work is focused on accomplished marketer research, which is done by potential customers, afterwards it is analyzed and evaluated. As a part of the next chapter is explanation of strategy of sale, legislation and summarization of costs. The conclusion of this thesis emerge from this chapter. And it is the finding out if this small tailor ´s shop is worth it from the financial point of view.
- ItemSpecifické poruchy učení na druhém stupni základní školyBenešová, Lucie; Roudná Pavlína, Mgr.; Skolitel : 55397 Lenfeld Petr, prof. Dr. Ing.; Konzultant : 55449 Vít Tomáš, doc. Ing. Ph.D.; Konzultant2 : 63863 Dolejšová Jindra, PhDr.Bakalářská práce se zabývala problematikou specifických poruch učení na druhém stupni základní školy. Práce je rozdělena do dvou částí. První část teoretická, kde autorka pojednávala o specifických poruchách učení o příčinách jejich vzniku, rozdělení a následných možných intervencí z hlediska reedukace. Druhá část práce je praktická. V praktické části, která byla realizována pomocí dotazníků, autorka ověřovala hypotézy, jež mají dokázat, že specifické poruchy učení negativně ovlivňují aktivitu žáka druhého stupně ve vyučovací hodině. Dotazníky byly rozdány žákům se specifickými poruchami učení a stejnému počtu žáků intaktních. Výsledky ukázaly, že žáci se specifickými poruchami učení jsou v hodinách skutečně méně aktivní. Důvodů bylo několik. Od studu před spolužáky až po pocit s již tušeného vlastního selhání. Autorka také zjistila, že velký počet žáků nenavštěvuje pedagogicko-psychologická zařízení a hodiny reedukace specifických poruch učení.