Browsing by Author "Benčová, Kateřina"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
- ItemKvalitativní aspekty finančních služebBenčová, Kateřina; Öhm Jan, Ing. Ph.D.; Skolitel : 64111 Ducháčková Eva, prof. Ing. CSc.; Konzultant : 55077;55078 Moučková Eva, Ing. Ph.D.;Ursíny Petr, prof. Ing. DrSc.; Konzultant2 : 65332 Kvítková GabrielaBakalářská práce Kvalitativní aspekty finančních služeb je zaměřena na problematiku kvality finančních služeb uzavřených u bankovních a nebankovních institucí. Hlavním cílem práce je na základě průzkumu, provedeného autorkou práce v rámci mystery shoppingu, potvrdit nebo vyvrátit stanovená tvrzení charakterizující kvalitu finančních služeb, konkrétně spotřebitelského úvěru. Dílčím cílem je definovat aspekty kvality finančních služeb a pomocí těchto aspektů vyhodnotit, zda finanční instituce poskytly klientovi kvalitní finanční službu. Tvrzení se týkají jednotlivých definovaných aspektů kvality, jako je transparentnost nabídek, kvalifikovanost zaměstnanců a především péče bank o klienty.První kapitola obsahuje pohled na finanční služby a především spotřebitelský úvěr v kontextu české ekonomiky a legislativy. V druhé kapitole je rozebrán pojem kvalita služeb a jsou definovány kvalitativní aspekty spotřebitelského úvěru na základě odborné literatury a rozhovorů s odborníky. Další kapitoly vyhodnocují jednotlivé mystery shoppingy provedené v bankovních a nebankovních institucích, s cílem ověřit stanovená tvrzení. Data získaná v průzkumu byla analyzována, a na základě výsledků byla tvrzení potvrzena nebo vyvrácena. Závěrečná kapitola shrnuje zjištěné problémy kvality a nabízí jejich návrhy na zlepšení.
- ItemKvalitativní aspekty finančních služebBenčová, Kateřina
- ItemUvedení nového výrobku na trhBenčová, Kateřina; Dědková Jaroslava, PhDr. Ing. Ph.D. : 54802; Bolkovec Ondřej, Ing. Konzultant2 : 66137Diplomová práce se zabývá uvedením nového produktu na český trh, konkrétně závodních lyží pro žákovské a juniorské kategorie alpského lyžování. Jedná se o Junior Alpin Race Program české firmy Sporten, a. s. Hlavním cílem práce je návrh marketingových strategií pro úspěšné představení nového produktu potenciálním zákazníkům. K dílčím cílům patří průzkum trhu pomocí dotazníkového šetření a hloubkových rozhovorů, analýza makroprostředí, mikroprostředí a definování cílové skupiny. Dotazníkové šetření bylo realizováno mezi závodníky, zatímco hloubkové rozhovory byly provedeny s trenéry působícími v alpském lyžování a také s rodiči závodníků. Na základě tohoto průzkumu byly vyhodnoceny stanovené výzkumné otázky a byly navrženy vhodné marketingové strategie, jejichž cílem je získání nových zákazníků pro firmu Sporten, a. s.