Browsing by Author "Beníšek, Tomáš"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
- ItemHodnocení investičního záměru ve vybraném podniku(2016-10-31) Beníšek, Tomáš; Hojná Radana, Ing. Ph.D. : 54824; Laboutková Šárka, doc. Ing. Ph.D. Skolitel : 57210; Langer Tomáš, Ing. Ph.D. Konzultant : 66627; Buzín Tomáš Konzultant2 : 65822Předložená diplomová práce se zabývá hodnocením investičního záměru ve vybraném podniku. V teoretické části práce je zaměřena pozornost na důkladné uvedení do problematiky investic včetně členění a fází investičních projektů, zdrojů financování investic, hodnocení ekonomické efektivnosti a charakteristiky metod hodnocení investic. V praktické části práce je vybrán konkrétní investiční projekt společnosti, který je následně podroben důkladné analýze a je provedeno jeho hodnocení pomocí několika nejčastěji používaných metod hodnocení investice. V samotném závěru diplomové práce je provedeno vyhodnocení a komparace zjištěných výsledků jednotlivých variant investičního záměru, ze kterých vzešlo konečné doporučení autora pro vybranou společnost.
- ItemStrategické řízení značkyBeníšek, Tomáš
- ItemStrategické řízení značky(2015-10-30) Beníšek, Tomáš; Švandová Zuzana, Ing. Ph.D.; Skolitel : 64111 Ducháčková Eva, prof. Ing. CSc.; Konzultant : 55399 Solfronk Pavel, doc. Ing. Ph.D.; Konzultant2 : 65148 Žák OndřejDiplomová práce podrobně zkoumá řízení tradiční české značky Kofola. Skládá se z úvodu, analyticko výzkumné části a závěru. V úvodu jsou mimo motivů ke psaní diplomové práce popsány i její cíle. Po úvodu následuje literární rešerše, zaměřená na teoretické vymezení pojmů souvisejících se strategickým řízením značky. V analyticko-výzkumné části je nejprve popsáno řízení portfolia značek, spadajících pod společnost Kofola ČeskoSlovensko a.s. Dále je tato diplomová práce zaměřena především na řízení značky Kofola. V souvislosti se zmíněnou značkou je v další části diplomové práce proveden marketingový výzkum jejího vnímání. Na základě výsledků provedeného výzkumu společně se zhodnocením řízení značky jsou navržena doporučení, vedoucí ke zlepšení současného stavu. V závěru diplomové práce jsou pak popsány zjištěné skutečnosti, včetně přínosu práce.