Browsing by Author "Banýrová, Veronika"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemNávrh marketingové strategieBanýrová, Veronika; Dědková Jaroslava, doc. PhDr. Ing. Ph.D. : 54802Diplomová práce se zaměřuje na návrh marketingové strategie pro firmu LAWI Sport s.r.o. Firma LAWI Sport s.r.o. se zaměřuje na výrobu sportovního oblečení. V první části jsou na základe rešerše literatury vymezena důležitá teoretická východiska, která slouží jako základ pro vypracování této práce. Konkterétně jsou zde vymezeny pojmy týkající se malých a středních firem, strategického řízení firmy a marketingového řízení firmy. Druhá část se zaměřuje na firmu LAWI Sport s.r.o. Nejprve je zde představena samotná firma, dále historie firmy a její současný marketingový mix. Pomocí analýzy PESTEL, Porterova modelu pěti sil a interní analýzy je provedena situační analýza v rámci které je zhodnocen současný stav. Na základě provdených analýz v praktické části je navržena marketingová strategie, která firmě umožní obstát v konkurenčním prostředí.
- ItemPostavení řetězce Lidl v maloobchodní sféřeBanýrová, Veronika; Sojková Lenka, PhDr. Ing. Ph.D. : 54869; Laboutková Šárka, doc. Ing. Ph.D. Skolitel : 57210; Fárek Jiří, prof. Ing. CSc. Konzultant : 54889; Čejchan Tomáš Konzultant2 : 66616Bakalářská práce se zaměřuje na maloobchodní postavení obchodního řetězce Lidl a na jeho expanzi do Spojených států amerických. Práce je rozdělena do tří částí. První část je zaměřena na teorii. Je zde vymezen pojem obchod, prostředí podniku, dále formy vstupů na mezinárodní trhy, modely chování firem na zahraničních trzích a členění maloobchodní a velkoobchodní sítě. Druhá část je zaměřena na obchodní společnost Lidl a její porovnání se společností Penny Market v různých ohledech. Je zde také popsán současný stav maloobchodu v České republice a měnící se preference zákazníků. Poslední část je věnována vstupu společnosti Lidlu na americký trh. V této části jsou představeni hlavní konkurenti společnosti Lidl a opatření, které byli nuceni provést.