Browsing by Author "Balatka, Pavel"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemMarketingová komunikace turistického informačního centra v Jablonci nad NisouBalatka, Pavel; Dědková Jaroslava, PhDr. Ing. Ph.D. : 54802Bakalářská práce s názvem Marketingová komunikace turistického informačního centra v Jablonci nad Nisou pojednává o jednotlivých částech komunikačního mixu této instituce. Cílem práce je porovnání využívané marketingové komunikace s dalšími TIC. Teoretická část charakterizuje pojmy marketingová komunikace, cestovní ruch a informační centrum. Poté se těmto pojmům věnuje podrobněji v jednotlivých částech literární rešerše. V praktické části bakalářské práce je představen zvolený subjekt a jeho nástroje, které používá ke komunikaci se zákazníkem a s veřejností. V následující části dochází k představení 4 dalších TIC a charakterizování jejich využívaných komunikačních nástrojů. Následná komparace poukazuje na nedostatky této komunikace TIC v Jablonci nad Nisou. Výsledek zhodnocení obsahuje konkrétní návrhy řešení.
- ItemOptimalizace nabídky služeb poskytovaných informačním centrem v Jablonci nad NisouBalatka, Pavel; Dědková Jaroslava, PhDr. Ing. Ph.D.; Skolitel : 55356 Beran Jaroslav, prof. Ing. CSc.; Konzultant : 54685 Hernych Miloš, Ing.; Konzultant2 : 65717 Handlířová Petra, Mgr.Bakalářská práce s názvem Optimalizace nabídky služeb poskytovaných informačním centrem v Jablonci nad Nisou je zaměřena především na zhodnocení spokojenosti zákazníků s tímto TIC. První část popisuje problematiku cestovního ruchu, informačních center a dalších pojmů souvisejících s tématem. V další části práce je představena vybraná společnost pro bakalářskou práci. Ve zvoleném TIC byl uskutečněn dotazníkový průzkum, který byl zaměřený právě na spokojenost návštěvníků tohoto TIC. Kromě dotazníkového šetření v TIC byl ještě uskutečněn obecný dotazníkový průzkum na internetu pro návštěvníky jiných TIC, který sloužil k porovnání s prvním dotazníkem. Za pomoci těchto výsledků mohlo dojít k závěrečnému zhodnocení a návrhu řešení, díky kterému by mohlo TIC v Jablonci nad Nisou optimalizovat nabízené služby.