Browsing by Author "Bahník, Matouš"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemTerciární sektor a jeho vliv na makroekonomický vývoj v České republiceBahník, Matouš; Nedomlelová Iva, Ing. Ph.D.; Skolitel : 55356 Beran Jaroslav, prof. Ing. CSc.; Konzultant : 54834 Černíková Martina, Ing. Ph.D.; Konzultant2 : 65609 Koťátková Hana, Ing.Tato bakalářská práce se zabývá zkoumáním vlivu terciárního sektoru na makroekonomický vývoj České republiky. V dnešní době se za vyspělou ekonomiku považuje ta, na jejímž výkonu se terciární sektor podílí nejvíce. Tento vliv je zkoumán pomocí produktivity, která bere v potaz hrubou přidanou hodnotu i počet zaměstnaných. Tato závislost je zkoumána statistickými metodami, a to pomocí korelační a regresní analýzy. Po prokázání vlivu terciárního sektoru na makroekonomický vývoj České republiky, se práce dále věnuje vlivu jednotlivých odvětví terciárního sektoru na vývoj celkové produktivity České republiky. Tento vztah je též interpretován výsledky statistických metod. Poslední část se věnuje srovnání vlivu terciárního sektoru na celkovou produktivitu států sousedících s Českou republikou. Veškeré výsledky jsou interpretovány pomocí výsledků korelační a regresní analýzy.
- ItemVyužití Google Analytics pro zlepšení výkonnosti internetového e-shopuBahník, Matouš; Podaras Athanasios, Ing. Ph.D. : 63378Diplomová práce se zabývá webovou analytikou a jejími nástroji, které se využívají k optimalizaci webu, zejména potom webového e-shopu. Konkrétněji se jedná o optimalizaci webových stránek společnosti Knihkupectví Fryč s.r.o. Teoretická část tedy provádí čtenáře historií webové analytiky, kde je popsán technologický postup internetové analýzy. Nedílnou součástí je seznámení se s pojmy ohledně webové analytiky a dalšími nástroji, které se dále k optimalizaci webu a jeho postupným úpravám používají. Součástí analýzy webu jsou též metriky nazývající se KPI´s (neboli Key Parameter Indicators), díky kterým je možno sledovat důležité ukazatele vyjadřující konkurenceschopnost webu. Poslední část teoretické části se věnuje přímo službě Google Analytics a její implementací do webové stránky. Praktická část se již věnuje přímo konkrétním webovým stránkám, které jsou krátce představeny a dále analyzovány. Součástí diplomové práce je optimalizace webového prostředí tak, aby se zvýšila návštěvnost webu a počet prodejů. Bude se vyhodnocovat dosah marketingových kampaní, které budou cílit na specifické skupiny zákazníků. Změny budou provedeny pomocí vizuální analýzy a výsledků získaných pomocí softwaru na webovou analytiku - Google Analytics.