Browsing by Author "Bašta, Adam"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
- ItemBudování značky výrobního podnikuBašta, Adam; Burešová Jitka, Ing. Ph.D. : 63763Tématem této bakalářské práce je provedení analýzy vývoje značky a marketingové strategie vybraného výrobního podniku a návrh na vylepšení další marketingové strategie se zacílením na posílení značky. Konkrétně je analýza a návrh na vylepšení uplatněno na české sklářské společnosti Lasvit. V první části práce, té teoretické, je vymezen pojem značka a stím spojená hodnota značky a její prvky, dále komunikační mix značky a okrajově zmíněn také marketing s marketingovým mixem. Ve druhé části, té praktické, je důraz kladen na samotnou společnost Lasvit. Společnost je představena a jsou popsány produkty firmy. Dále jsou vymezeny prvky značky, hodnota značky a její znalost mezi lidmi. Je vypracován Marketingový mix spolu s komunikačním mixem. Poslední částí jsou návrhy pro vylepšení marketingu za účelem posílení postavení značky Lasvit.