Browsing by Author "Žežulková, Michaela"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemSestavení marketingového plánu pro společnost Swiss Life Select Česká republika, s. r. o.(Technická Univerzita v Liberci, 2014) Žežulková, Michaela; Ungerman, OtakarDiplomová práce je zaměřená na sestavení marketingového plánu pro rok 2015 ve společnosti Swiss Life Select Česká republika, s. r. o.. Jejím předmětem je analýza současné marketingové situace s návrhem vlastního marketingové plánu ve společnosti. Účelem je navržení takového marketingového plánu, který povede ke zvyšování povědomí o značce a následně k naplněním marketingových cílů. Teoretická část je tvořena literární rešerší, která se věnuje strategickému marketingu, problematice sestavení marketingového plánu a specifikům marketingu ve finančních službách. Praktická část obsahuje charakteristiku společnosti, analýzu současného marketingového prostředí a vlastní návrh marketingového plánu. Navržená řešení povedou k vyššímu povědomí o značce a tím pádem k růstu společnosti.