Repository logo
  • English
  • Čeština
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Čeština
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Žídková, Jolana"

Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Komunikační strategie vybrané firmy
    Žídková, Jolana
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Komunikační strategie vybrané firmy
    (2015-06-17) Žídková, Jolana; Švandová Zuzana, Ing. Ph.D.; Skolitel : 54839 Skrbek Jan, doc. Ing. Dr.; Konzultant : 64622 Dugin Andrey, Ing.; Konzultant2 : 64387 Čadan Martin, Ing.
    Cílem diplomové práce je navržení strategického směru marketingové komunikace s ohledem na formování pozitivní image na základě opatření tvorby firemní identity vybrané firmy. První část popisuje vymezení marketingové komunikace vzhledem k marketingu a její specifika na průmyslových trzích, teoretická východiska firemní identity, jejích složek a vysvětluje vliv společenské zodpovědnosti firem na tvorbu jejich image. Na samém počátku praktické části je provedena SWOT analýza firmy, následuje popis současných nástrojů komunikačního mixu a firemní identity s doposud provedenými aktivitami společensky zodpovědné firmy včetně vyhodnocení dotazníkového šetření spokojenosti zaměstnanců. Hlavním přínosem diplomové práce je identifikace absentujících nástrojů komunikačního mixu, konceptu firemní identity společensky zodpovědné firmy a jejich následná deklarace s doporučeným způsobem implementace do podnikových procesů s ohledem na žádoucí firemní image.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Contact us
  • Cookie settings
  • Send Feedback

Theme by

+ dataquest