Browsing by Author "Žídková, Jolana"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemKomunikační strategie vybrané firmyŽídková, Jolana
- ItemKomunikační strategie vybrané firmy(2014-10-31) Žídková, Jolana; Švandová Zuzana, Ing. Ph.D.; Skolitel : 54839 Skrbek Jan, doc. Ing. Dr.; Konzultant : 64622 Dugin Andrey, Ing.; Konzultant2 : 64387 Čadan Martin, Ing.Cílem diplomové práce je navržení strategického směru marketingové komunikace s ohledem na formování pozitivní image na základě opatření tvorby firemní identity vybrané firmy. První část popisuje vymezení marketingové komunikace vzhledem k marketingu a její specifika na průmyslových trzích, teoretická východiska firemní identity, jejích složek a vysvětluje vliv společenské zodpovědnosti firem na tvorbu jejich image. Na samém počátku praktické části je provedena SWOT analýza firmy, následuje popis současných nástrojů komunikačního mixu a firemní identity s doposud provedenými aktivitami společensky zodpovědné firmy včetně vyhodnocení dotazníkového šetření spokojenosti zaměstnanců. Hlavním přínosem diplomové práce je identifikace absentujících nástrojů komunikačního mixu, konceptu firemní identity společensky zodpovědné firmy a jejich následná deklarace s doporučeným způsobem implementace do podnikových procesů s ohledem na žádoucí firemní image.