Browsing by Author "Šuchmanová, Zuzana"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
- ItemAnalýza exportu na vybraných trzíchŠuchmanová, Zuzana
- ItemAnalýza exportu na vybraných trzích(Technická Univerzita v Liberci, 2008) Šuchmanová, Zuzana; Honzáková, IvetaObsahem mé bakalářské práce je seznámit čtenáře s vývojem tržeb bižuterní firmy AG Plus, s. r. o. během let 2000-2006/7, objasnit příčinu výkyvů v tomto vývoji, vysvětlit, jak se společnost s nepříznivými vlivy potýká a doporučit firmě své vlastní řešení. Jedná se jak o teoretické vysvětlení vlivů, které mají dopad na obrat firmy, tak i o praktický rozbor vývoje celkových tržeb a obratu na americkém trhu. V praktické části jsou také popsány distribuční kanály firmy a uveden způsob, jakým AG Plus získává nové zákazníky. Pro přesnější představu čtenáře o tom, čím se vlastně AG Plus zabývá, je v úvodní části firma charakterizována. Navíc je do práce vložen také katalog firmy v anglickém jazyce. V první části se objevuje také historie bižuterní výroby, aby byl čtenáři přiblížen tento druh průmyslu. Práce je rovněž obohacena o řadu grafů – např. graf vývoje celkových tržeb v letech 2000-2006, graf kurzu CZK/USD aj. Ve své práci jsem dospěla ke dvěma nejdůležitějším závěrům: I. Firma AG Plus má ve vedení velice schopné ekonomy, protože i přes veškeré nepříznivé vlivy dosáhla v loňském roce 2006 největších zisků za celou dobu jejího působení. II. Firmě určitě doporučuji, aby si vyhotovila marketingový plán, který ji usnadní práci.
- ItemNávratnost investice do vysokoškolského vzděláníŠuchmanová, Zuzana
- ItemNávratnost investice do vysokoškolského vzdělání(Technická Univerzita v Liberci, 2012) Šuchmanová, Zuzana; Švermová, PavlaThis Diploma work named The Return of Investment in the University Education deals with efficiency of university education in the Czech Republic, Australia and Great Britain. Purpose of this work is to compare these educational systems, to find out which one is the most effective according to chosen criterions and to answer the question, if the money invested in the university education will come back. This work does not deal with whole educational system of these countries but only with the university education. The project is divided in two parts consisting of five chapters. First part (chapters 1 - 4) deals with characterization of individual educational systems. Chapter 4 describes planned reform of university education in the Czech Republic. Chapter 5 compares and rates individual systems by using a questionnaire. Ending of this chapter recaps causes of inefficiency of university education in the Czech Republic and proposes improvements of university educational in Czech Republic.