Browsing by Author "Šafářová, Jana"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemOptimalizace marketingové strategie vznikajícího internetového subjektu(Technická Univerzita v Liberci, 2013) Šafářová, Jana; Půlpánová, LenkaPředmětem této diplomové práce je ověření realizace marketingové strategie vznikajícího internetové subjektu, který působí v oblasti cestovního ruchu. Úvodní část se zabývá cestovním ruchem, jeho základními formami a kategoriemi, dále vysvětluje specifické vlastnosti služeb a jak tyto vlastnosti ovlivňují přístup firem poskytujících služby v cestovním ruchu k tvorbě a realizaci marketingových strategií. Podstatná část je věnována analýze současného stavu daného subjektu a nalezení východisek pro optimalizaci marketingových aktivit. Na základě získaných teoretických poznatků a výsledků provedených analýz je v další části navržena optimální skladba marketingových nástrojů za účelem vybudování image firmy a získání stabilní klientely v následujícím období. Na základě aplikace navržených marketingových nástrojů proběhlo ověření účinnosti optimalizované strategie.