Browsing by Author "Černá, Tereza"
Now showing 1 - 5 of 5
Results Per Page
Sort Options
- ItemIceland Thermal Springs Guest HouseČerná, Tereza; Suchomel Jiří, prof. Ing. arch. akad. arch. : 54695Projekt Guest house na Islandu je vypracován v rámci bakalářské práce. Předmětem projektu je osm obytných jednotek pro krátkodobý pobyt, společná kuchyně a sociální zařízení pro termální koupaliště. Budova bude stát ve volné krajině. V její blízkosti se nachází pouze několik volně stojících jednopatrových budov. Hlavním záměrem bylo navrhnout objekt, který bude postupně vcházet do okolního terénu.
- ItemKomparace německé a české firemní kulturyČerná, Tereza; Skála Marek, Ing. Mgr. Ph.D. : 54986Bakalářská práce se zabývá vymezením interkulturních rozdílů ovlivňujících česko-německé firemní prostředí, které bývají často zdrojem vzájemného nepochopení a nedorozumění. Teoretická část práce vymezuje zejména termíny kultury samotné, firemní kultury a jejích prvků. Dále jsou zde popsány pojmy interkulturní komunikace a rozdíly pomocí celkového vnímání cizince, sociální komunikace, teorií kulturních dimenzí a standardů a možná řešení a přístupy ke zvládnutí daných rozdílů. Praktická část je zaměřena na vlastní analýzu specifik České republiky a Německa podle kulturních standardů obou zemí, které jsou následně komparovány a je zde nabídnuto doporučení pro zajištění funkční vzájemné spolupráce na základě výzkumu profesora Ivana Nového a Sylvie Schroll-Machl.
- ItemTeplotní analýza oděvů pro sportČerná, Tereza
- ItemTeplotní analýza oděvů pro sport(Technická Univerzita v Liberci, 2013-12-20) Černá, Tereza; Komárková, Petra
- ItemVývoj edukačních prostor Velké Británie a jejich vliv na žaka a učiteleČerná, Tereza; Kasper Tomáš, prof. PhDr. Ph.D. :55380; Novotová Jitka, PhDr. Ph.D. :54765Práce se zaměřuje na problematiku zvyšování kvality výuky skrze architektonické a prostorové řešení výukových prostor nejstarších středních škol ve Velké Británii. V teoretic-ké části jsou rozebrány klíčové faktory prostředí, historie britských škol a vliv na výukové prostory. Praktická část se zaměřuje na návrhy vylepšení tříd ve škole Whitgift s ohledem na osvětlení, uspořádání a akustiku. Cílem je identifikovat kvality britských škol a navrhnout konkrétní doporučení pro zkvalitnění výuky, přičemž aplikovatelnost zlepšujících návrhů je zvažována i pro využití v českých školách.