Browsing by Author "Čakrdová, Lucie"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemOptimalizace online marketingové strategie firmy s využitím konceptu See, Think, Do, CareČakrdová, Lucie; Semerádová Tereza, Mgr. Ph.D. : 63774Diplomová práce se zabývá problematikou optimalizace online marketingové strategie s využitím konceptu See, Think, Do, Care. Cílem práce je zhodnocení současného stavu online marketingových aktivit a navržení možných zlepšení napříč celou online marketingovou strategií za pomocí STDC nástroje. V první části jsou představena teoretická východiska online marketingu, následně jsou podrobněji rozebrány vybrané nástroje online marketingu a framework STDC od Avinashe Kaushika. Teoretická část je zakončena kapitolou, která popisuje současné trendy v online marketingu s ohledem na pandemii COVD-19. Praktická část představuje zkoumanou společnost a dále popisuje její konkurenci. Stěžejní částí je zhodnocení dosavadního stavu online komunikace podniku, včetně analýzy klíčových slov, analýzy webových stránek a sociálních sítí. Na základě získaných znalostí jsou dále navržena různá doporučení, vylepšení, a především je navržena samotná online strategie s využitím frameworku See, Think, Do, Care.
- ItemZaložení společnosti s ručením omezenýmČakrdová, Lucie; Jáč Ivan, prof. Ing. CSc. : 54965; Valášek Zdeněk Konzultant2 : 66977Bakalářská práce se zabývá problematikou založení a vzniku společnosti v České republice a ve Velké Británii. Stručně popisuje historii vzniku společnosti v České republice, její charakteristické znaky či specifikaci jednotlivých orgánů. Jsou zde popsány povinné náležitosti společenské smlouvy, práva a povinnosti společníků a v neposlední řadě zrušení a zánik společnosti. Práce poskytuje přehled o právních formách podnikání ve Velké Británii a popisuje založení Private Limited Company. Důležitou částí práce je komparace založení společnosti s ručením omezením v České republice a ve Velké Británii, přičemž v závěru bakalářské práce je zkoumáno založení společnosti s ohledem na náklady, které musí podnikatel vynaložit a s ohledem na časovou náročnost celého procesu.