Browsing Ekonomická fakulta by Subject "e-commerce"

DSpace Repository

Browsing Ekonomická fakulta by Subject "e-commerce"

Sort by: Order: Results:

  • Pour, Adam
    Tato bakalářská práce se věnuje rozboru pojmu CRM a problematice budování vztahů se zákazníky. Důležitost tohoto pojmu je podložena současnou situací na maloobchodním a velkoobchodním trhu. Dále se bakalářské práce zabývá ...
  • Mařanová, Michala (Technická Univerzita v Liberci, 2012)
    This thesis is focused on the analysis of very actual subject of e-business, particularly in the field of tourism. The work deals with the area of tourism in the theoretical base and then it is mainly oriented in the ...
  • Bolkovec, Ondřej
    Diplomová práce Internetový marketing nevýrobní společnosti se věnuje redesignuwebových stránek online agregátoru pojištění. Dochází k použití analýzy, měřenía vyhodnocení projektu v rámci společnosti. Použitá opatření ...
  • Komárková, Jitka
    Diplomová práce na téma Možnosti využití PPC reklamy pro firmu při uplatňování online marketingu se zabývá soudobým přístupem k segmentaci a oslovování potenciálních zákazníků prostřednictvím moderních technologií. Teoretická ...
  • Beneš, Marek (Technická Univerzita v Liberci, 2012)
    B2B conceptrelates to business relationships and mutual communication between two companies which does not serve end customers. This cooperation forms the basis of economic production and business processes. The first part ...
  • Ládrová, Jitka
    Diplomová práce, jak již z názvu vyplývá, přináší návrh inovačního business modelu, který byl vytvořený na míru českému žánrovému nakladatelství Straky na vrbě.Teoretický rámec diplomové práce je věnován obecným poznatkům ...
  • Burešová, Hana (Technická Univerzita v Liberci, 2006)
    The aim of my graduation thesis is a propsal of principles for creating firm's presentation through the medium Internet. These principles are concerned to firm's web sides, mainly their graphic elaboration, content and ...
  • Vlásková, Veronika (Technická Univerzita v Liberci, 2011)
    The aim of this thesis is to analyze the portfolio of parcel services in the Czech Post and its applicability for clients operating in e-shop. In the theoretical part of this thesis introduces the Czech Post from a historical ...

Search DSpace

Advanced Search

Browse

My Account