Zkoumání spotřebitelského chování zákazníků nakupujících v Huddersfieldu zboží profesionálních fotbalových týmů

Title Alternative:Investigation of buying behaviour of football merchandise consumers in Huddersfield
Loading...
Thumbnail Image
Date
2008
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
The study examines consumer behaviour of football merchandise consumers. Further, the work analyses factors influencing consumers when buying merchandise, and determines the importance of these factors for consumers. There are investigated relationships between particular consumer´s age groups and buying football merchandise as a fashionable item as well.
Práce zkoumá spotřebitelské chování zákazníků nakupujících zboží profesionálních fotbalových značek. Dále analyzuje faktory ovlivňující spotřebitele při nakupování tohoto zboží, a určuje jejich důležitost pro konzumenty. V práci jsou také vyšetřeny vztahy mezi různými věkovými skupinami spotřebitelů a nakupováním fotbalového merchandisu jako módního produktu.
Description
katedra: KFÚ; rozsah: 78 s.
Subject(s)
consumer behaviour, brand, brand equity, brand loyalty, brand image, spotřebitelské chování, značka, hodnota značky, věrnost značce, image značky
Citation
ISSN
ISBN