Uplatnění cestovního ruchu v oblasti pivovarnictví

Title Alternative:Implementation of tourist trade in brewering industry
Loading...
Thumbnail Image
Date
2006
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Diplomová práce na téma: {\clqq}Uplatnění cestovního ruchu v oblasti pivovarnictví`` se zabývá novou oblastí pivovarnictví, kterou je pivní turistika jako marketingový nástroj malých nezávislých pivovarů. V první části jsou nastoleny teoretické předpoklady cestovního ruchu včetně jejich aplikace, strategie a bariér v České republice. V úvodu druhé části práce je popsána historie pivovarnictví v Čechách, následuje analýza pivního trhu v České republice, včetně jeho specifik a srovnání se světovým pivovarnickým průmyslem. Dále je vytvořena situační analýza Pivovaru Nová Paka, která se zaměřuje na postavení této společnosti na trhu s pivem, výrobní sortiment a SWOT analýzu. V závěru práce jsou zmapovány pivovary zaměřující se na cestovní ruch a na základě srovnání Pivovaru Nová Paka s Pivovarem Chodovar je navržena strategie začlenění marketingových aktivit cestovního ruchu do nabídky Pivovaru Nová Paka.
The diploma thesis {\clqq}Implementation of tourist trade in brewering industry`` deals with a new field of brewering industry - the beer tourism as marketing tool for small independent breweries. Theoretical assumptions of tourist trade with their implementation, policy and potential barriers in The Czech Republic are described in the first part of the diploma thesis. In the beginning of the second part there is a description of The Czech Republic brewery history, followed by analysis of beer market in The Czech Republic and comparison with world brewering industry. Next part contains situation analysis of Brewery Nová Paka, a. s., focused on company position on beer market, supply of products and SWOT analysis. The last parts of diploma thesis map breweries focused on tourist trade. On the base of comparison of Brewery Nová Paka with Brewery Chodovar there is suggestion of tourist trade marketing activities integration strategy for Brewery Nová Paka.
Description
katedra: KMG; přílohy: 1x CD ROM; rozsah: 109
Subject(s)
cestovní ruch, pivní stezky, marketingová strategie, traveling, beer tours, marketing strategy
Citation
ISSN
ISBN