Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)

Title Alternative:Comparison of Art Project Sets in Free Time Activities (early school age, pubescent, adolescent)
Abstract
Práce se zabývá srovnáním projektových řad ve volnočasových aktivitách. V úvodu je charakterizován volný čas, jeho význam pro člověka, zpracována historie projektového vyučování a vysvětleny zvláštnosti učení ve volném čase. Druhá kapitola se zabývá strukturou a obsahem projektových řad. Součástí této kapitoly je i vysvětlení pojmu artefiletika a historický náhled. Třetí kapitola popisuje a srovnává čtyři skupiny mladší školní věk, starší školní věk, adolescent a dospělé, jejich přístup k výtvarným aktivitám a tvoření a pedagogický přístup a výběr vhodných aktivit a technik v realizaci projektových řad.Součástí závěru je hodnocení úspěšnosti projektových řad a rozbor důležitých aspektů práce pedagoga volnočasových aktivit.
The thesis focuses on a comparison of a free time activities project series. In theintroduction, free time is defined and it's importance and history of project based educationdescribed and the specifics of free time education explained.The second part deals with the structure and contents of the project series. This chapterincludes the explanation of the term artephiletics and it's historical context.The third chapter describes and compares four groups. Younger school age, older schoolage, adolescence and adulthood, their attitude to artistic activities and creativity and theeducational approach and choice of appropriate activities and techniques in delivering aproject series.A part of the final chapter is an evaluation of the success of the project series and anexamination of important aspects of the work of a free time educator.
Description
Subject(s)
Citation
ISSN
ISBN