Průzkum vnímání obchodních reprezentantů společnosti UPC ČR a.s.

Title Alternative:Research Of Perception Of UPC CR Sales Representatives
Loading...
Thumbnail Image
Date
2007
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
The study tries to discover some facts about perception of UPC CR Sales Representatives by customers and non-customers. The study also describes how the Sales Representatives are percepted by company and by public.
Průzkum se zabývá vnímáním obchodních reprezentantů společnosti UPC ČR a.s. zákazníky i nezákazníky. Snaží se nastínit i pohled samotných obchodních zástupců na jejich pozice v rámci firmy a v rámci společnosti.
Description
katedra: KMG; rozsah: 38s., 5 s. obr.příloh
Subject(s)
research, study, upc, prestige, reputation, customer, client, sales representative, cabel television, tv, internet connection, satelite, telephone, telephonie, průzkum, upc, prestiž, pohled, zákazník, obchodní reprezentant, kabelová televize, internet, telefonie, telefon, připojení, satelitní vysílání, volání, výhody, zaměstnání
Citation
ISSN
ISBN