Optimalizace marketingové komunikace společnosti Valbek, s.r.o. (středisko Aspe)

Title Alternative:Optimization of the marketing communication of Aspe, the Valbek s.r.o. company{\crq}s developing department
Date
2010
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Cílem diplomové práce je popsat, zhodnotit a navrhnout marketingovou komunikační strategii pro středisko Aspe ve společnosti Valbek, s.r.o. První část diplomové práce je teoreticky zaměřena na začlenění marketingové komunikace do marketingového mixu a její charakteristiky na průmyslovém trhu. Následně jsou popsány jednotlivé komunikační nástroje, které by firmy měly brát v úvahu pro sestavení efektivního komunikačního mixu. V praktické části je charakterizována společnost Valbek se zaměřením na středisko Aspe, ve kterém je následně provedena analýza a zhodnocení současné marketingové komunikace. V poslední kapitole je navržena komunikační strategie, která by měla vést ke splnění cílů střediska Aspe v rámci společnosti Valbek. Výsledky diplomové práce by měly poukázat na případné nedostatky či odchylky od informací teoretických a poskytnout nápady pro další úspěšný rozvoj střediska popřípadě celé společnosti.
Ambition of this diploma work is characteristic, review and suggestion of marketing communication strategy for Aspe, the Valbek s.r.o. company´s developing department. First part is theoretic. It´s focused on integration of marketing communication into the marketing mix and its characteristics in the industrial market. Afterwards, there is described the particular communication instruments essential for effective communication mix. The practical part characterizes the Valbek company with primary focus on the Aspe department whose current marketing communication, was analysed and reviewed. The last chapter contains suggested such the communication strategy, the Aspe department would fulfil targets of the Valbek company. Summary of this diploma work purposes to refer to possible insufficiencies or inaccuracy of theoretic information and suggests ideas for following successful development of this department, eventually whole company.
Description
katedra: KMG; přílohy: CD ROM; rozsah: 112 s.
Subject(s)
marketingová b-to-b komunikace, nástroje marketingové komunikace, interní komunikace, reklama, osobní prodej, podpora prodeje, public relations, přímý marketing, elektronická komunikace, komunikační mix, b-to-b marketing communication, the marketing communications instruments, internal communication, advertisement, personal selling, sales promotion, public relations, direct marketing, electronic communication, communication mix
Citation
ISSN
ISBN